En forskrækkelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. april 2008

Munder

Puha, vi fik en forskrækkelse i forgårs. +o( Andrea tog et flyvestyrt ned fra trip trap stolen. Vi var begge uopmærksomme i et splitsekund efter vi havde spist, og der mente Andrea åbenbart vi var for langsomme med at hjælpe hende ned, så hun tog den i frit fald:( Bump, så lå hun der på køkkengulvet som en splattet frø...VRÆÆÆÆL. :S:$:'(:( Så det tog os lidt tid at få trøstet hende oven på den oplevelse. Heldigvis kom hun ikke noget til, andet end en stor bule i panden, men hold da op, jeg blev bare så ked af det. I går morges da hun skulle have morgenmad, var hun ikke meget for at komme op i stolen, meeeen lidt nylavet havregrød lokkede for meget, og nu går det fint. :) Men puha, den var ikke sjov.:$ Andre med lignede oplevelser? Knus Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2008

Honningblomst

Hej Dorthe..
Har I bøjle på stolen endnu??? Vi har altid taget den af da børnene blev et år, så kunne de selv komme op og ned og ikke begynde at klatre og falde ned...:( Synd hun faldt, håber hun er ok...
Stort kram..

Anmeld

23. april 2008

Mathilde

Puh sikke en forskrækkelse!!! Men godt at hun "kun" fik en bule i panden og at det går fint med at komme op i stolen igen:) Jeg kan huske at min lillebror (som er 10 år yngre end mig) engang fik fat i en the-kande hvor låget ikke var skruet ordentligt på. Han væltede den og der løb kogende vand ned over hans ben, mens han sad i sin højstol:( Han var ikke engang blevet et år... I situationen fik min mor ham lynhurtigt under bruseren og jeg ringede efter en ambulance med det samme... Men bagefter chokket kom alle følelserne og jeg var rigtig ked af det:'( Jeg kan ikke klare når der sker noget slemt med dem jeg elsker... Kram fra Mathilde(H)

Anmeld

23. april 2008

Munder

Eva:
Vi har ikke bøjle på mere, hun er jo 20 måneder så det har ikke været nødvendigt længe. Hun har også indtil nu respekteret, at hun ikke kunne hoppe ned. Men tålmodigheden var der bare ikke i forgårs.:S

Anmeld

23. april 2008

Tullebobs

Øv da - godt det ikke gik værre... Man kan godt ikke vende ryggen til de små badutspringere, de er SÅ hurtige.

Kram og god bedring med bulen fra Trine

Anmeld

23. april 2008

Doktor Doolittle

Kære Dorte Pyha for et chok :'( Godt der ikke skete "mere". Vi har ikke lige prøvet det fra den høje stol, men William er nok faldet ned ad alt andet, man kan falde ned ad. Han klatrer op konstant, ad reoler, skabe, skuffer, toilettet, badekarret, stole og alt hvad han kan komme i nærheden. En gang imellem går det altså galt, men han har heldigvis heller aldrig fået andet end overfladiske skrammer. Men men... man bliver jo så ked hver gang det sker. Knus (H) til dig fra Tina

Anmeld

23. april 2008

Pia.

puha ja sikke en grim oplevelse... er så grimt når ens børn kommer tilskade.... :'( man vil så gerne skåne dem for de små knubs verden giver dem, men det kan vi desværre ikke... Håber ikke der skete noget andet end forskrækkelsen.... Mads tog den ned af trappen i marts mdr. føj et styrt og en bule han fik... :'( Knus til jer begge for den grimme oplevelse.. (H)

Anmeld

23. april 2008

Munder

Tak for alle de søde kommentarer, det luner.(L)

Selvom det lyder "ondt" er jeg glad for jeg ikke er den eneste der har sådanne oplevelser med i bagagen.

Knus
Dorte

Anmeld

23. april 2008

Villa

Der var en gang hvor vi tumlede i vores dobbeltseng, den lille og mig. Så tog jeg lige en slapper, og lænede mig tilbage mens den lille møvede rundt på mig. Lige pludselig kravlede han ret ned mod benenden, men stoppede ikke da der ikke var mere seng. Jeg prøvede selvfølgelig at fange ham, men nåede det ikke. Så han kravlede lige ud over kanten, og landede lige på hovedet.

Der gik jeg helt i panik, og tænkte på om jeg skulle ringe 112. Men kort efter var han helt ok igen.

Men ja, men får sig noget af et chock og alverdens følelser vælter ned over en lige i øjeblikket. Puha da med de kære små :)

Villa

Anmeld

23. april 2008

rlyn

Uha, det er aldrig sjovt. Og akn snildt sætte mig ind i, hvor træls du havde med det.

Tristan har også taget nogle ture efterhånden, heldigvis kun med småskrammer ind til videre.
den anden dag var han også tæt på at tage den i et styrt ned fra højstolen. Han nåede at få fat i køkkenbordskanten, og så hang han der, helt cool, og sagde "mor elpe" Jo jo, mor skal da nok hjælpe :P

Men det kan jo nok ikke undgåes der kommer lidt styrt og skrammer til undervejs ;)

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.