Hjælp til køb af autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. december 2009

Bom

Hej Tøser..

Kender i denne autostol??

Er den god?? Er den godkendt efter de nye regler?? Hva må den koste??

Har fundet den brugt på den blå avis, sælger skriver dette om den: Autostol, babysam, 0-13 kg, sort, Str. 0 – 13 kg. Købt i Babysam, sort, meget velholdt, kaleche, ekstra støtte til babyen.

Håber på et godt råd..

Knus Maria som er gået amok i baby ting..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Camilla_a

Man kan leje en autostol i babysam, det koster ca 250kr for 9mdr. Vi har gjort det 2 gange, den ene gang fik vi vores søn slet ikke kunne sidde i, den passede ikke til ham, men så byttede de den bare til en anden.

Ved godt det ikke lige var det du spurgte om, men synees lige jeg ville nævne det

Dem man lejer af dem er altid super gode  og nogle af de sikreste. Den vi havde sidst var vildt dyr hvis man skulle købe den (kan selvføldig ik lige huske hvad den hed nu)

Anmeld

4. december 2009

Mie A

Mini-Terp skriver:

Hej Tøser..

Har fundet den brugt på den blå avis, sælger skriver dette om den: Autostol, babysam, 0-13 kg, sort, Str. 0 – 13 kg. Købt i Babysam, sort, meget velholdt, kaleche, ekstra støtte til babyen.

Håber på et godt råd..

Det ligner deres basic autostol - Den er ikke så godt polstret og så er den vist ikke så sikker...

Den er ikke så dyr i babysam. 400-500 kr. Mener jeg at have set den til.

Anmeld

5. december 2009

malou

Jeg ville kigge efter en Recaro babystol hvis jeg var dig... de fås også brugt til en billig penge i den blå avis. Jeg solgte da min for 500 kr og den var meget velholdt.. kun brugt til Victor. Den næste stol vi købte var en Rømer safe Plus, den bedste på markedet ifølge TÆNK.

knus malou

Anmeld

5. december 2009

frk andreasen

Mini-Terp skriver:

Hej Tøser..

Håber på et godt råd..

jeg har den der autostol, jeg var glad for den til min datter og den skal også bruges til bettemanden..

knus tanja 24+6

Anmeld

5. december 2009

Findusinde

Mini-Terp skriver:

Hej Tøser..

Håber på et godt råd..

Jeg er ret sikker på at den er magen til vores.. vi har fået den af en veninde, så ved ikke helt hvor den er købt.. Den virker upåklageligt!

Anmeld

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

hej søde!

Fik slet ikke svaret på din besked forleden. Det må du undskylde, men der har simpelthen været så meget her de sidste par dage.

Jeg kender ikke stolen, men vi har købt en recaro, som er en af de bedste på markedet (vi har købt en ny med 40% rabat). De er dyre, men gode og super lækre.

Som nogle af de andre også nævner kan man med fordel leje stole i babysam. Det er nogle rigtig gode og super kvalitet (og så længe bruger man jo ikke stolen)

Daniel insisterede på at vi skulle have vores egen, så det er derfor vi har købt.

Håber alt går som det skal!?

Stort kram!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.