Negativ test....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. april 2008

Mathilde

Jeg har lige været ved lægen pga slem hovedpine, kvalme osv...
Det første hun spørger mig om er, om jeg kan være gravid. Jeg havde egentlig undret mig over, at jeg ikke rigtig havde menstruation sidst, men skubbede tanken væk, da jeg bruger prævention....
Hun sagde til mig, at intet jo er 100% sikker, så hun syntes vi skulle tage en test.
Hun kommer tilbage med det svar, at testen viser negativ, men at hun synes jeg skal tage en ny igen om en uges tid...
Selvom det ikke er planen, at jeg skal være gravid før om ca. 4mdr, blev jeg helt skuffet da hun sagde ordet "negativ":( og i mit inderste indre gemmer der sig et lille håb om, at den viser positiv om en uge(L)

Men men.... Det eneste jeg fik ud af det lægebesøg var, at jeg har bihulebetændelse og så har jeg vundet en tur på pencilinkur.....jubii:(

Kram fra Mathilde(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2008

SaNiNa

uuuh kender den der følelse af at den er negavit og men lægen tjekker testen sidder man bare og krummer tær for at den er postitv...

Håber den er positiv om en uge for du er jo helt skruk... (vi er to)...

Sanne som har en virkelig møg dag i dag>(

Anmeld

23. april 2008

Pia.

Kære Mathilde...

først rigtig god bedring med bihulebetændelsen... håber pencilinen hjælper hurtigt...

Øv med den test, kan godt forstå du i dit indre håbede på at du var bare en lille smule gravid... Beskytter I jer ikke? nu hvor I taler om at I gerne vil have en lille ?

Knus Pia, som lidt håber du er gravid

Anmeld

23. april 2008

Mathilde

Mini Mouse skriver:

uuuh kender den der følelse af at den er negavit og men lægen tjekker testen sidder man bare og krummer tær for at den er postitv...

Ja jeg er virkelig skruk... Det undrer mig bare at jeg bliver skuffet, når vi først vil begynde at prøve til september...

Hvorfor har du en møg dag idag?

Anmeld

23. april 2008

Mathilde

PiaR skriver:

Kære Mathilde...

først rigtig god bedring med bihulebetændelsen... håber pencilinen hjælper hurtigt...

Øv med den test, kan godt forstå du i dit indre håbede på at du var bare en lille smule gravid... Beskytter I jer ikke? nu hvor I taler om at I gerne vil have en lille ?

Knus Pia, som lidt håber du er gravid http://www.langkawi.dk/smileys/t36.gif

Hej Pia

Tak for det:)

Vi beskytter os stadig, da jeg helst først skal have termin i sommerferien næste sommer, så jeg kan nå at tage mine eksamener...
Men hvor er det dog svært at vente og håbede alligevel på et positivt resultat...

Anmeld

23. april 2008

Munder

Jeg kan da godt forstå du bliver skuffet, for hvis I allerede har besluttet jer for snart at prøve, har man jo også et ønske om det, så det er da ganske naturligt.

Held og lykke med det:D Og god bedring med bihulebetændelsen.

knus
Dorte

Anmeld

23. april 2008

Mathilde

Ja det er nok rigtigt, at det er helt naturligt at jeg bliver skuffet....

Tak for det:) Jeg må bare have noget tålmodighed;)

Anmeld

23. april 2008

SaNiNa

Mathilde skriver:

Mini Mouse skriver:

Ja jeg er virkelig skruk... Det undrer mig bare at jeg bliver skuffet, når vi først vil begynde at prøve til september...

Hvorfor har du en møg dag idag?

Alt er bare gået galt lige siden jeg stod op...
først kunne jeg ikke få sat slangen til vaskemaskinen rigtig på hanen så der kom vand i en fin lille stråle og køkknet var over sprøjtet af vand. (pænt træls)

Hankatten rev alt tøj ned af tøj hylder i skabet han kan selv åbneskabene:@

Så skulle jeg på tovet så jeg kunne få noget ost til jeg skal laves pesto og de modtog så lige i dag ikke dankort underlig plejer de... så måtte finde en bank og automaten æd så mit kort>(

Fik endelig mit ost og 5 agurker så kunne jeg finde nogle pinjekerner køret så i netto for det var lige på vejen og selvfølgelig hvade de ingen pinjekerner idag... så fakta der var så kø efter en p-plads og det orkede jeg bare ikke så kørte helt ud i den anden ende af byen til bilka de hvadpinjekerner så jeg købte 10 poser i arrigskab...

kom hjem og så kunne jeg bare ikke få spanden i baggear så kæmpede med at komme ind i en boks opgav så og nu holder jeg uloveligt igen ;) ikke noget at gøre ved her er ikke særlig mange p-pladser.

kæresten kom hjem og fik sat slangen på hansen og han tændte så for vaskemaskinen for 60 grader min trøje måtte så kun få 30 helt ny trøje som passer en dukke nu...

Nu sidder jeg og kæmper med computeren som spasser helt op i dag vores vikrus program er stået helt af...

Så ved ikke lhelt om jeg tør tag op og træne... alt går jo bare galt

(var ved at kører en gammel dame med som valgte at gå over vejen 10 m før jeg kom kørerene>( hun kunne vel lige have ventet de 2 min mere men nej nej... var totalt i chok så hun fik lige en skideballe af og han som kom bag mig...

Ja det er så lige min formiddag...

Anmeld

23. april 2008

Mathilde

Mini Mouse:

Altså din stakkel... Så kan der da vidst heller ikke gå mere galt for dig idag...
Hvis jeg havde haft sådan en formiddag ville jeg være godt hidsig>( så tror da det ville være godt nok at tage op og træne og afreagere lidt;)

Håber din dag bliver bedre fra nu:)

(H)Mathilde

Anmeld

23. april 2008

Doktor Doolittle

Kære Mathilde
ÆV det var ærgerligt :( Men dejligt at høre det lyder til at du har lyst til at være gravid nu, så giver det vist sig selv med den videre planlægning af uddannelse osv. ;)
(H) fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.