Mathilde skriver:Mini Mouse skriver:
uuuh kender den der følelse af at den er negavit og men lægen tjekker testen sidder man bare og krummer tær for at den er postitv...
Håber den er positiv om en uge for du er jo helt skruk... (vi er to)...
Sanne som har en virkelig møg dag i dag>(
Ja jeg er virkelig skruk... Det undrer mig bare at jeg bliver skuffet, når vi først vil begynde at prøve til september...
Hvorfor har du en møg dag idag?
Alt er bare gået galt lige siden jeg stod op...
først kunne jeg ikke få sat slangen til vaskemaskinen rigtig på hanen så der kom vand i en fin lille stråle og køkknet var over sprøjtet af vand. (pænt træls)
Hankatten rev alt tøj ned af tøj hylder i skabet han kan selv åbneskabene:@
Så skulle jeg på tovet så jeg kunne få noget ost til jeg skal laves pesto og de modtog så lige i dag ikke dankort underlig plejer de... så måtte finde en bank og automaten æd så mit kort>(
Fik endelig mit ost og 5 agurker så kunne jeg finde nogle pinjekerner køret så i netto for det var lige på vejen og selvfølgelig hvade de ingen pinjekerner idag... så fakta der var så kø efter en p-plads og det orkede jeg bare ikke så kørte helt ud i den anden ende af byen til bilka de hvadpinjekerner så jeg købte 10 poser i arrigskab...
kom hjem og så kunne jeg bare ikke få spanden i baggear så kæmpede med at komme ind i en boks opgav så og nu holder jeg uloveligt igen ;) ikke noget at gøre ved her er ikke særlig mange p-pladser.
kæresten kom hjem og fik sat slangen på hansen og han tændte så for vaskemaskinen for 60 grader min trøje måtte så kun få 30 helt ny trøje som passer en dukke nu...
Nu sidder jeg og kæmper med computeren som spasser helt op i dag vores vikrus program er stået helt af...
Så ved ikke lhelt om jeg tør tag op og træne... alt går jo bare galt
(var ved at kører en gammel dame med som valgte at gå over vejen 10 m før jeg kom kørerene>( hun kunne vel lige have ventet de 2 min mere men nej nej... var totalt i chok så hun fik lige en skideballe af og han som kom bag mig...
Ja det er så lige min formiddag...
Anmeld