Ja det bliver en god gang brok det her.
Emilie fik feber i mandags om aftenen var hun mega varm ,Tirsdag var hun så dårlig hun lå og små sov hele dagen , hun var så dårlig at hun ikke kunne holde til at åbne den første kalender gave. onsdag havde hun det en del bedre og i torsdags var hun vældig frisk var oppe gående hele dagen hun hostede dog ,men så torsdag aften var hun varm igen og her i morges havde hun høj feber igen og hostede meget så hun var ved læge og nu har hun så lungebetændelse så håber pencelinen virker. Ida og oskar hoster også ida havde feber i går og oskar har lidt i dag . det er ellers kun en måned siden de alle 3 havde 2-3 dage med høj feber ,håber snart de alle er friske.
Jeg er så TRÆT synes det har været en hård uge med syge børn og travlt med møder og arrangementer på arbejdet man sover altså ikke godt med 3 hostende børn i huset , så jeg har haft hovedpine hele ugen .
I morgen skal min mand på arbejde og om aftenen til julefrokost .han glæder sig og det er jo godt , men jeg er sur kone der går og synes det er røv snyd han skal ud og ha det skide sjovt og fulde sig ,mens jeg går her hjemme med 3 mere eller mindre syge børn. Gad så godt det var mig for synes dælme jeg trænger til at komme ud.
Nu skal jeg nok stoppe mit brokkeri .
Hilsen Rikke der får juleferie om 14 dage GLÆDER MIG
Anmeld