pssssssst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. december 2009

oo

der er kun 20 dage til juleaften ... er du klar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Ranarupta

Jaaaa, har netop købt de sidste julegaver  Mangler bare at pakke den sidste ind. 

Hvad med dig selv?

Anmeld

4. december 2009

FrkC

Jaaaah  Kun 20 dage.. Glæder mig som et lille barn

Er ik helt klar endnu, mangler et par julegaver, meen det hjælper på det  Er for en gangs skyld ik håbløst bag ud.. Plejer at mangle halvdelen af gaverne når jeg får juleferie

Er du klar??

Anmeld

4. december 2009

Munder

Indkøbt julegaver...TJEK

Pyntet op...TJEK

Juleanden i fryseren...TJEK

I top julestemning...TJEK

Jaaaaaa, jeg er så klar til jul

Anmeld

4. december 2009

oo

jeg har alle mine gaver i hus, men julekortene kommer altså ikke ud i år, det har jeg været en snegl med og nu er der kun de grimme tilbage i butikkerne, øvbøv!

Anmeld

4. december 2009

Lone Jakobsen

er seriøst foran i år har næsten købt alle julegaver. mangler 2 plus en fødselsdags gave. til gengæld skal jeg holde en del fødselsdage som jeg ikke har styr på endnu. maden til jul har jeg heller ikke check på endnu.....men ellers så jeps jeps

Anmeld

4. december 2009

DK

Mangler kun 3 gaver. Men julestemningen er total fraværende. Istedet er der en stres knude lige midt i maven der bliver lidt større hver dag, frem mod skræmmende mundtlig eksamen d. 21/12.

Men jeg regner med at gå julestemning AMOK herefter!!!

Anmeld

4. december 2009

Munder

Tjuhl skriver:

jeg har alle mine gaver i hus, men julekortene kommer altså ikke ud i år, det har jeg været en snegl med og nu er der kun de grimme tilbage i butikkerne, øvbøv!

Øj ja forresten julekort...TJEK

Hvis du gerne vil sende julekort, hvorfor bestiller du ikke nogle over nettet? Du kunne jo taget et fantastisk julestemningsbillede og få lavet kort ud fra det?

Dorte (som krydser fingre for at du næste år kan sende julekort med din baby på)

Anmeld

4. december 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

der er kun 20 dage til juleaften ... er du klar?

Overhovedet ikke.
Jeg har en fridag d. 14 som bliver brugt på en frisørtur og julegavekøb og så går jeg på ferie d. 18. så herefter bliver der sørget for det sidste.

Er du klar?

Anmeld

4. december 2009

frk Jensen

Yes jeg er næsten klar...

Har for få minutter siden fået styr på de sidste detajler omkring de portrætter en kammi skal lave af sønnike til gaver.

Imorgen køber jeg rammer til billederne og får købt juniordynen som Marcus også skal have i gave.

Vi skal kun sørge for rødkål og chips til julemiddagen, så klare min søde mor resten. Vi skal derud som vi plejer.

Mangler kun at købe gavespil´s gaver, men en tur i Netto så er de også klaret.

Næste weekend skal vi bage småkager, men det når vi nok også er slet ikke stresset over det.

Glæder mig til en Fantastisk jul med min skønne dejlige familie

Knus Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.