Kvalme, svimmelhed....??...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.478 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. december 2009

ayus

Hej allesammen.. 

Jeg skriver fordi jeg tirsdag og onsdag havde kvalme om morgenen og svimmelhed i løbet af dagen!
Igår torsdag havde jeg intet(ku ihvertfald intet mærke).
Men idag har jeg kvalme og svimmelhed igen...

Nogen som kender til det?? eller har prøvet noget ala det? 

og jeg er ikke gået over tid(mens.) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Mira0911

ayus skriver:

Hej allesammen.. 

Jeg skriver fordi jeg tirsdag og onsdag havde kvalme om morgenen og svimmelhed i løbet af dagen!

Har kun haft kvalme... Ikke svimmelhed...

Anmeld

4. december 2009

frk andreasen

sådan havde jeg det et par uger før min mens skulle komme..

knus tanja 24+5

Anmeld

4. december 2009

vappepigen

Jeg havde et par dage hvor jeg var rigtigt meget svimmel...slingrede næsten....men det gik som sagt over efter 2 dage.....nu er det kun sjældent....på det tidspunkt var jeg i 6-7 uge

Anmeld

4. december 2009

Lone Jakobsen

jeg kæmpede meget med kvalme og svimmelhed. blev sygemeldt i 2 af mine graviditeter pga. slem svimmelhed.

Anmeld

4. december 2009

Rie-mor

Dagen før jeg opdagede at jeg var gravid, var jeg ude og løbe en tur. Da turen endte, blev jeg helt vild svimmel og var tæt på at besvime..

Dagen efter tog jeg en test og den var positiv.. jubii.. Så var der jo en forklaring tænkte jeg.. Senere trappede jeg lidt ned med træningen, men mørkede det specielt ved hurtige bevægelser og "tempo-skift"

Jeg tog til lægen da jeg oplevede det to gang på en uge, hvor jeg var meget tæt på at besvime og havde det utroligt dårligt. Her var jeg omkring uge 8. Lægen sagde at det var blodtrykket som ændre sig markant i graviditeten. Så det var med at lytte til kroppen og få drukket en MASSE vand..  

For at holde mig i gang gik jeg nogle turer.. Det er blevet bedre efterfølgende og jeg er nu i uge19+2.

Mvh Rie

Anmeld

6. december 2009

ayus

MoarJ --> Oki... Jeg har haft begge dage og idag kun kvalme :/

Frk Andreasen --> Jamen jeg skal jo først ha MeNs igen om 2 ugers tid ca... hmmm Må se..

Vappepigen --> vidste du at du var gravid da du havde det sådan???

nutche --> ej hvor træls ://

rie-mor -->Hmm oki... jeg ved ikke rigtig hvad det er ;/ om det er evt. gradivitet... eller hva... :/ må vente og se, ville ikke tage en test(hvis jeg nu sku få mens)... Og havvde du ikke fået mens. indtil du var i 8. uge???

Anmeld

6. december 2009

LRJ

ayus skriver:

Hej allesammen.. 

Altså jeg har det dagligt, og det er ubehageligt, det ender ofte med at jeg får plukveer af det, og kaster op til sidst.

Men havde det os inden jeg blev gravid der blev jeg både testet for migræne og muskelspændninger i nakken, og det var intet af det.

men det kan os være noget at gøre med dit syn

Anmeld

7. december 2009

ayus

Lone H --> Hmm ja måske, ved ikke. jeg har ikke døjet med det før eller prøvet det... !

Anmeld

7. december 2009

ayus

idag har jeg det rigtig skidt...

føler bare jeg skal kaste op men der er intet..

også har jeg ondt i maven og der... (

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.