Hjælp Natur maling???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.966 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. december 2009

Mormilla

Min søn skal lave et maleri til sin far i julegave. Men kan ikke finde noget som han må bruge. Alt hvad jeg kan finde er til bør over 3år. Han er 19mån så det må han jo ikke bruge. Han har med at alt skal smages så kunne godt tænke mig at det var natur maling. Men hvor får jeg fat i sådan noget???

Håber der er nogen som kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

mariamiss6

Hvad med fingermaling?????

Anmeld

4. december 2009

Mormilla

mariamiss6 skriver:

Hvad med fingermaling?????

Det må de først bruge når de er 3år Min søn har tit med at han skal smage på alt så det går nok ikke

Anmeld

4. december 2009

mariamiss6

Mormilla skriver:

Det må de først bruge når de er 3år Min søn har tit med at han skal smage på alt så det går nok ikke

ja så ved jeg det ikke.... har du tjekket om det overhovedet er giftigt? for hvis der ikke er noget giftigt i kan du jo godt bruge det, og så bare være meget opmærksom på om han putter det i munden...

Anmeld

4. december 2009

Vingummien

Mormilla skriver:

Min søn skal lave et maleri til sin far i julegave. Men kan ikke finde noget som han må bruge. Alt hvad jeg kan finde er til bør over 3år. Han er 19mån så det må han jo ikke bruge. Han har med at alt skal smages så kunne godt tænke mig at det var natur maling. Men hvor får jeg fat i sådan noget???

Håber der er nogen som kan hjælpe mig

Ved nogen ting hvor der står 3 år er det ikke betydning med at det er giftig, nogen gange er det fordi barnet måske først forstår at lege med det eller bruge det efter de er 3 år. F.eks duplo der står der 1½ år på, men dem kan de jo sagtens få lang tid før, men de skal bare op i de 1½ år før de har krafter osv til at bygge med dem selv

Anmeld

4. december 2009

Mussen2

Jeg følger lige med her - da jeg  gerne vil lave et aftryk af min datters hånd som er 6 mdr. men jeg ved ikke hvor man kan finde ufarligt blæk/maling

Anmeld

4. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Hvad med disse:

http://www.helsebasen.dk/product.asp?product=5728

(kan af en eller anden mærkelig grund ikke lave et link...hmm)

Anmeld

4. december 2009

Mormilla

Jeg følger lige med her - da jeg  gerne vil lave et aftryk af min datters hånd som er 6 mdr. men jeg ved ikke hvor man kan finde ufarligt blæk/maling

Har købt finger maling i buddy, kan os købes i BR. Der er ikke noget giftigt i. Hvis nu han skulle fa lidt i munden skulle der ikke ske noget ved det. Men han må ikke spise en helt glas. Men jeg sidder der jo med ham så det bliver ikke så meget han får spist

Anmeld

4. december 2009

Mormilla

RikkeØ skriver:

Hvad med disse:

http://www.helsebasen.dk/product.asp?product=5728

(kan af en eller anden mærkelig grund ikke lave et link...hmm)

Har købt men det var lige det jeg gerne ville ha haft!! øv øv øv

Anmeld

4. december 2009

Mormilla

suanne85 skriver:

Ved nogen ting hvor der står 3 år er det ikke betydning med at det er giftig, nogen gange er det fordi barnet måske først forstår at lege med det eller bruge det efter de er 3 år. F.eks duplo der står der 1½ år på, men dem kan de jo sagtens få lang tid før, men de skal bare op i de 1½ år før de har krafter osv til at bygge med dem selv

Fandt noget i Buddy og BR og det er ikke giftigt. Men de må ikke spise hele glasset for det kan være hårdt for maven. Men jeg er der jo hos ham så det skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.