Kostplan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. december 2009

hc=k

Jeg ved ikke lige hvor jeg skal lægge det her indlæg.

Jeg ville hører om der er nogle der har en kostplan jeg evt. kan få??

Jeg har PCO og jeg er konstant sulten og har meget svært ved at styrre det. Jeg er ikke MEGET overvægtig, men jeg sniger mig da pænt op af stigen og ja jeg indrømmer at det er min egen skyld. Jeg har prøvet alverdens kure, men intet hjæpler.

Er der nogle der har sådan en plan hvor der står hvor meget man skal spise om dagen så man bliver mæt, jeg kan ikke mærke når min krop ikke skal have mere så det kunne være rart med et skema der fortæller mig at min krop ikke skal have mere end en vis mængde.

Forstår i sprøgsmålet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

baby2010

Jeg er blevet rigtig glad for den hjemmeside, som hedder madital.dk. Her kan man taste ind hvad man spiser, og se det samlede kalorieindtag - jeg har altid godt vidst hvad der var sundt, og ikke sundt, men det er mere mængderne jeg synes er svært...

Håber du kan bruge det 

Kh Julie

Anmeld

4. december 2009

hc=k

baby2010 skriver:

Jeg er blevet rigtig glad for den hjemmeside, som hedder madital.dk. Her kan man taste ind hvad man spiser, og se det samlede kalorieindtag - jeg har altid godt vidst hvad der var sundt, og ikke sundt, men det er mere mængderne jeg synes er svært...

Håber du kan bruge det 

Kh Julie

Nu har jeg lavet en profil derinde

Hvor mange kalorier skal man have om dagen??

Anmeld

4. december 2009

hc=k

baby2010 skriver:

Håber du kan bruge det 

Kh Julie

Nej jeg fant ud af det. Hold da kæft det er smart

Anmeld

4. december 2009

baby2010

hc=k skriver:

Nej jeg fant ud af det. Hold da kæft det er smart

Ja ikke?? Men det er lidt tidskrævende, at man skal veje al den mad man indtager  Men heldigvis finder man hurtigt ud af hvor meget (eller hvor lidt) man egentlig skal have, for at få sit energiniveau dækket. Jeg synes fx det er skræmmende og deprimerende, at en tebirkes "koster" 800 kcal.!!! 

Anmeld

4. december 2009

Fines mor

Du skal ned på ca. 15-1700 kcl for at tabe dig. Men når du har PCO er det jo også noget med den kost du indtager, eks. må du ikke få formeget pasta, ris og kartofler.

Anmeld

4. december 2009

ønskebørn74

baby2010 skriver:

Ja ikke?? Men det er lidt tidskrævende, at man skal veje al den mad man indtager  Men heldigvis finder man hurtigt ud af hvor meget (eller hvor lidt) man egentlig skal have, for at få sit energiniveau dækket. Jeg synes fx det er skræmmende og deprimerende, at en tebirkes "koster" 800 kcal.!!! 

Hejsa.

Jeg er på madlog som ligner det.. Helt enig med den tebirkes!! Var næsten tudefærdig over alle dem jeg har spisti sin tid... LOL..

Knus Lene

Anmeld

4. december 2009

baby2010

ønskebarn74 skriver:

Hejsa.

Jeg er på madlog som ligner det.. Helt enig med den tebirkes!! Var næsten tudefærdig over alle dem jeg har spisti sin tid... LOL..

Knus Lene

Det er frygteligt - også chokolade! Hvordan kan noget så godt være skidt??? Men madlog koster da penge, ikke? madital er gratis...

Anmeld

4. december 2009

ønskebørn74

baby2010 skriver:

Det er frygteligt - også chokolade! Hvordan kan noget så godt være skidt??? Men madlog koster da penge, ikke? madital er gratis...

Ja en smule.. 100kr for 10 uger og der er kosteksperter at spørge til råds..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.