nogen der gider komme og ordne mit vasketøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. december 2009

Milka

for i har jo nok ikke jeres eget vasketøj at se til derhjemme 

ååååh, vi har taget hul på 46 ugers springet, det er jeg ret sikker på. pigerne er mega utidige og hysteriske. kan også mærke det på den helt særlige måde jeg selv bliver stresset på 

ønsk mig styrke de næste par uger!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Vingummien

Hvad tror du selv er faktisk lige blevet færdig med vores vasketøj, dejligt. Så er der nok nyt i morgen hehe.

Sender en masse styrke videre af det jeg ikke selv har noget af efter en nat uden søvn

Anmeld

4. december 2009

TbCp

Jeg  synes seriøst aldrig at vi når til bunds i vores vaskebunker.... fatter det simpelthen ikke.
Når vi lige har fået vasket det hele så er kurvene bare fulde igen.

Håber de to tøse-pigebørn skynder sig at springe videre

Anmeld

4. december 2009

Milka

løb lige ned i vaskekælderen og snuppede en tid kl. 15. håber bøtterne tillader at jeg smutter derned et par gange i eftermiddag.

og ja, vasketøjet er en never ending story...

Anmeld

4. december 2009

Ida.

Jeg er OVERBEVIST om, at vores vasketøjskurv er bundløs...det er i hvert fald måneder siden, jeg sidst har set bunden af den!! Ufatteligt de mængder af tøj, 2 voksne og 2 børn kan producere!!

Åh de "kære" tigerspring...håber de er hurtigt ovre det denne gang!

Ida

Anmeld

4. december 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

for i har jo nok ikke jeres eget vasketøj at se til derhjemme 

ååååh, vi har taget hul på 46 ugers springet, det er jeg ret sikker på. pigerne er mega utidige og hysteriske. kan også mærke det på den helt særlige måde jeg selv bliver stresset på 

ønsk mig styrke de næste par uger!!

Du kan få mit rest af styrke her i weekenden... Som jeg jo alligevel skal tilbringe i sengen. Så den er sendt afsted.

Søde Camilla jeg får ski altid hjertebanken, når jeg læser om jeres tigerspring, for så ved jeg hvad der venter mig, lige rundt om hjørnet...

-og vasketøj ja puha....

Anmeld

4. december 2009

Milka

malucca09 skriver:

Du kan få mit rest af styrke her i weekenden... Som jeg jo alligevel skal tilbringe i sengen. Så den er sendt afsted.

Søde Camilla jeg får ski altid hjertebanken, når jeg læser om jeres tigerspring, for så ved jeg hvad der venter mig, lige rundt om hjørnet...

-og vasketøj ja puha....

tak trine  og god bedring...

Anmeld

4. december 2009

anna-jonas

Nu er det vel ordnet....................ellers kunne jeg da godt lige være smuttet over bæltet, og ha' ordnet det.

Anmeld

4. december 2009

Milka

Nu er det vel ordnet....................ellers kunne jeg da godt lige være smuttet over bæltet, og ha' ordnet det.

neeeej hvor er det altså pænt af dig mette! der ligger en kæmpemæssig bunke rent tøj her foran mig som skal foldes. er det sådan så du kan komme lige nu? 

Anmeld

4. december 2009

anna-jonas

Milka skriver:

neeeej hvor er det altså pænt af dig mette! der ligger en kæmpemæssig bunke rent tøj her foran mig som skal foldes. er det sådan så du kan komme lige nu? 

Ja, da............jeg beamer mig lige de 200 km.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.