sikkert et fjollet spørgsmål... :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2009

SHERO

Jeg kom til at tænke på noget i dag, når man nu får en tid til JM hvad sker der så hvis man går i fødsel f.eks. dagen inden? får JM besked, eller kan se det i ens jounal, eller skal man ringe og afmelde?, mener hvis man nu ligger på fødegangen når man egentlig burde skulle være til JM...

Sikkert et lidt underligt spørgsmål, men kunne jo være nogen kendte svaret :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

mariamiss6

Du behøver ikke gøre noget hvis du går i fødsel inden du er færdig hos konsultations jordemoderen. Hun får automatisk besked om at du har født, eller er ved det, og så skal du ikke komme mere...

Anmeld

3. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Tullen85 skriver:

Jeg kom til at tænke på noget i dag, når man nu får en tid til JM hvad sker der så hvis man går i fødsel f.eks. dagen inden? får JM besked, eller kan se det i ens jounal, eller skal man ringe og afmelde?, mener hvis man nu ligger på fødegangen når man egentlig burde skulle være til JM...

Sikkert et lidt underligt spørgsmål, men kunne jo være nogen kendte svaret :-D

fødegangen gir dem besked jeg lå selv på fødegangen dn dag jeg skulle ha vært asted

Anmeld

3. december 2009

N&J

Tror det er forskelligt, jeg aftalte med min jordmoder at jeg ville prøve og huske og ringe eller få en til at ringe så hun ikke sad forgæves, systemerne på esbjerg sygehus og jordmodercenteret fungerer nemlig slet ikke.. 

Anmeld

3. december 2009

Nybagt mor

Ingen spørgsmål er for dumme

Jeg kan huske at jeg ved det sidste besøg inden termin, fik en dato for et nyt besøg 3 dage efter termin - hvis jeg altså ikke havde født.

Og jeg spurgte om nøjagtig det samme - og din jm kan se det på din elektroniske journal.

Så du behøver altså ikke melde afbud

Anmeld

3. december 2009

SHERO

Super, så blev jeg klogere hehe :-D

Takker for hjælpen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.