Nisse drillerier...Nogle ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.444 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2009

KHS

Vi er nisser for hinanden på mit arbejde.

Jeg mangler gode ideer til lidt drillerier, jeg kan lave for min nisse.

???????????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Sees

KHS skriver:

Vi er nisser for hinanden på mit arbejde.

Jeg mangler gode ideer til lidt drillerier, jeg kan lave for min nisse.

???????????????

Bruges der sukker i kaffen - skift evt. sukkert ud med salt.
Gem nogle af hans/hendes ting
fyld personens vanter eller hue med noget ulækkert, som smør, eller peber eller kanel eller flormelis ..
Sæt personens ur en time frem, eller tilbage ..
Håber lidt af det kan bruges.

Anmeld

3. december 2009

FrkT

Uhhh hvor hyggeligt, det gør vi også på mit arbejde. Og så skal vi gætte hvem vi tror der har været vores nisse, efter jul.

Jamen da jeg mødte på arbejde i morges var der nogen der havde kommet havregryn blandet med sukker i min skuffe. Sidste år var der en der havde bundet min scooter (kunne også være på en bil jo) helt ind i serpentiner, så jeg måtte binde det ud.

Selv har jeg bl.a. fundet på at give hende jeg var nisse for nogle bolscher, som gør at man prutter helt vildt - og hun syntes de smagte ihhh og åhhh så godt

Og så lavede jeg også en lille gavepose til hende sidste år, hvor jeg købte lidt forskelligt slik og så købte jeg en pakke kondomer og skrev så et kort brev på computer (så hun ikke kunne genkende min skrift) at nu hun havde 3 børn måtte hun jo passe på at der ikke blev et 4. barn (ved fra hende selv at hun absolut IKKE vil have flere børn - hun er så også 40 år).

En anden gang havde jeg købt et lille glas babymos (den der paradismos) til hende og skrev så at hun skulle spise den efter frokost på arbejdet den pågældende dag foran alle der var på arbejde. Og med den og så den pakke kondomer var jeg så godt nok afsløret, men sjovt var det! Og hun ville bare ikke spise den mos, hun smagte meget lidt på den og sagde at arj det kunne hun godt nok ikke spise, det smagte ikke godt.

Der har også været en som fik en anden til at lege dirigent og få alle til at synge stemmer på en julesang til personalemøde, det var også skægt

Anmeld

3. december 2009

smokin

Jeg synes du skal hælde mel ud over skrivebordet og tage en actionman (eller barbiedukke) og gå hen over bordet med den.... så har nissen jo været der

Anmeld

4. december 2009

Ranarupta

Du kan også:

vende indmaden om inde i kuglepennene (eller gemme indmaden i skuffen)

Bytte rundt på nogle af tasterne i tastaturet, hvis personen ikke bruger blindskrift

Lave "konfekt": Lav nogle enkelte lækre chokolader, men det ene stykke skal være et fed hvidløg, der bliver chokoladeovertrukkent. Den har taget måsen på nogle af mine lærere... 

Tage stikket til musen ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.