Han klister !!! :\

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Sees

Hej tøser.

Jeg er kommet i den her situation, at jeg mødte en gammel flirt på gaden, en dag, og vi snakkede og udvekslede numre, for så kunne vi da lige drikke en kop te en dag, nu hvor vi bor i samme by.

Vi havde en flirt kørende, mens vi var de der 15-16 år, og jeg synes han var SÅ sød

Nå, men han kom så forbi en dag, og det var hyggeligt nok, men jeg kunne nu godt mærke at jeg var blevet "ældre" en ham, og han sagde mig egentlig ikke så meget mere.
Da han var taget hjem gik der ikke 10 minutter, så tikkede sms'en ind "Dejligt at se, at vi stadig har så meget tilfælles, søde!"
Tjoo .. Ja, hvad svarer man lige til det? - Jeg vil jo heller ikke sårer ham, vel ?

Nå, til pointen : 
Efter den dag har han skrevet sådan ca. 3 gange om dagen, for at høre om han skulle kigge forbi, og jeg er simpelthen ved at løbe tør for undskyldninger, for ikke at have tid .. HJÆLP MIG!
Hvordan slipper jeg af med ham ???

Ja, og ikke nok med at han skriver konstant, så siger han ude i byen (vi har mange fælles bekendte) at mig og ham bare er  like this, og så er han begyndt at kalde mig "Skatter"

WHAT TO DO, GIRLS???!
HEEEELP ME !!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Mira0911

Den er svær synes jeg... Har prøvet det... Sagde direkte til personen, at jeg ville ikke have noget forhold op at køre, for jeg havde slet ikke de følelser for ham, som han havde for mig...

Men venner kan vi altid være...

Har virkelig ikke nogen undskyldninger...

Hvorfor ikke sige til ham som det er? Så har du da været ærlig...

Anmeld

3. december 2009

N&J

Altså du kan gøre det på den søde eller den knap så søde, men ærlige måde..

Skrive at det da var rigtig hyggeligt, men at du ikke kan overskue at starte noget med nogen lige nu heller ikke et venskab..

Eller du kan skrive lige ud, at selvom det nu var meget hyggeligt, så var det altså ikke mere fra din side, og hvis han så bliver ved med, jamen vi kan da også bare være venner (oversat: så er jeg da i det mindste tæt på dig og måske du skifter mening) sige at du ikke har brug for nye bekendtskaber i dit liv..

Eller du kan sige at du har mødt denne helt vildt fantastiske fyr.. og ihh hvor er han dejlig.. 

Jeg starter normalt med 1 og går videre til 2 hvis han ikke fatter budskabet, men er selv herre dårlig til det, eller det var jeg, for man vil jo heller ikke være en led k.......

Anmeld

3. december 2009

Sees

MoarJ skriver:

Den er svær synes jeg... Har prøvet det... Sagde direkte til personen, at jeg ville ikke have noget forhold op at køre, for jeg havde slet ikke de følelser for ham, som han havde for mig...

Men venner kan vi altid være...

Har virkelig ikke nogen undskyldninger...

Hvorfor ikke sige til ham som det er? Så har du da været ærlig...

Det vil jeg også rigtig gerne, men det hjælper ikke at sige "vi kan altid være venner" for så kommer han rendede, som han gør nu, i tide og utide, og så skal vi drikke kaffe, og så skal jeg hjælpe ham med hans problemer, og så går han aldrig hjem igen ..
Har en veninde der har været igennem nøjagtig det samme med ham, og hun sagde at hun simpelthen måtte fake en kæreste, der skulle lade som om han var "jaloux" på deres forhold .. Først efter det, holdte han op

Anmeld

3. december 2009

heaven

sig det som det er - at du efter jeres opfriskningsmøde ikke er til mere kontakt - du kunne ikke finde det frem fra gamle dage.. det er da en ærlig sag????

Jannie - for hård??

Anmeld

3. december 2009

Sees

heaven skriver:

sig det som det er - at du efter jeres opfriskningsmøde ikke er til mere kontakt - du kunne ikke finde det frem fra gamle dage.. det er da en ærlig sag????

Jannie - for hård??

Jeg er bare så dårlig til at "gå i flæsket" på folk ..
Jeg får så dårlig samvittighed bagefter.

Anmeld

3. december 2009

ønskebørn74

MetteLetten skriver:

Hej tøser.

Jeg er kommet i den her situation, at jeg mødte en gammel flirt på gaden, en dag, og vi snakkede og udvekslede numre, for så kunne vi da lige drikke en kop te en dag, nu hvor vi bor i samme by.

Vi havde en flirt kørende, mens vi var de der 15-16 år, og jeg synes han var SÅ sød

Nå, men han kom så forbi en dag, og det var hyggeligt nok, men jeg kunne nu godt mærke at jeg var blevet "ældre" en ham, og han sagde mig egentlig ikke så meget mere.
Da han var taget hjem gik der ikke 10 minutter, så tikkede sms'en ind "Dejligt at se, at vi stadig har så meget tilfælles, søde!"
Tjoo .. Ja, hvad svarer man lige til det? - Jeg vil jo heller ikke sårer ham, vel ?

Nå, til pointen : 
Efter den dag har han skrevet sådan ca. 3 gange om dagen, for at høre om han skulle kigge forbi, og jeg er simpelthen ved at løbe tør for undskyldninger, for ikke at have tid .. HJÆLP MIG!
Hvordan slipper jeg af med ham ???

Ja, og ikke nok med at han skriver konstant, så siger han ude i byen (vi har mange fælles bekendte) at mig og ham bare er  like this, og så er han begyndt at kalde mig "Skatter"

WHAT TO DO, GIRLS???!
HEEEELP ME !!!!

VÆR ÆRLIG DET KOMMER DU LÆNGST MED!!!

KAN IKKE SNUPPE DEN TYPE SELV...

Anmeld

4. december 2009

malou

åh din stakkel.... haha Sig det som der er.. du får knopper og spat af ham... lol... ej bare på en pænere måde... sig han ikk er din type og du ikke har lyst til at se ham..... - det havde jeg sgu gjort men jeg kan også være en rigtig kold satan.. desværre

knus malou

Anmeld

5. december 2009

Barbamama

du bliver nødt til at sige at han er alt for meget. Det har jeg gjort engang og jeg hader det virkelig men altså hurra for sms'en: Du skal ikke skrive til mig mere!!!! Slut prut og ude af verden. Så lader du bare være med at svare på alle hans:"Hvad har jeg gjort"-sms'er og så skal det nok stoppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.