Paranormal Activity

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.939 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Mira0911

I har nok hørt om filmen der har premiere?

Nogen som skal ind og se den imorgen?

Jeg har lige set et klip tv2 har filmet på nogen unge mennesker der så den igår... Det ser og lyder vildt... Her er det...

Her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

mariamiss6

Jeg har set den faktisk....

Den er ikke nær så slem som man tror.... der er lige 2-3 steder hvor man kan hoppe lidt, hvis man er meget sart... men generelt er det bare lyde og ting de har filmet sig frem til..... ikke noget hvor man er ved at dø af skræk.... selvom jeg kiggede da ikke i spejle den aften, og jeg løøøøb også op ad trappen... (gør jeg altid når jeg har set noget med spøgelser)

Anmeld

3. december 2009

TbCp

MoarJ skriver:

Jeg har lige set et klip tv2 har filmet på nogen unge mennesker der så den igår... Det ser og lyder vildt... Her er det...

Her

Vi har set den... eller dvs min mand så næsten det hele og jeg så ikke ret meget... den var simpelthen for uhyggelig!

Anmeld

3. december 2009

Mutti2B

Jeg skal helt klart ind og se den. ÆÆÆÆÆÆlsker et godt gys, og ja, den skulle vist være ret uhyggelig.

Anmeld

3. december 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Den er VILDT god og uhyggelig og jeg er ellers en hærdet gyser seer som er svær at skræmmeOg uden at afsløre for meget,synes jeg simpelthen slutningen var prikken over iet,den var for fed!

Anmeld

3. december 2009

Ox.

Synes slet slet slet ikke den var så skræmmende som den er blæst op til, jeg elsker gyserfilm, og er tidligere filmanmelder, så der skal dog en del til at få mig til at hoppe op af sofaen, men det blev bestemt ikke den her.

Men der skal da gives lidt pluspoint til Oren Peli, det kostede ham kun ca 10.000$ at lave filmen, og den har bragt flere millioner ind, så han er nok en glad mand.

Så alt i alt 3/5 i min bog

Anmeld

4. december 2009

malou

Jeg har ikke set den... og jeg må indrømme at selvom jeg er en film "haj" (elsker at se film så tit det er muligt... så har den her bare slet ikke fanget min interesse....- så det bliver en OM´MER fra min side af..

knus malou

Anmeld

4. december 2009

Findusinde

Jeg tør ikke engang se traileren! Jeg er SÅ bange for gysere... Var ellers for 5 år siden helt tosset med dem! Og slugte The Ring, Blair Witch osv råt! Men da jeg så The Grudge i biffen så var det slut.. Har ALDRIG nogensinde været SÅ bange!

Så ikke flere gysere til mig..

Anmeld

4. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Her

jeg vil rigtig gerne se den, fordi jeg elsker gyser film og jagter det ægte gys, jeg er ikke blevet rigtig gyset igennem siden min teenagetid, og jeg håber hvergang de siger: NU er den der... Men den har ikke været der for mig. Jeg håber den kommer snart!!! med denneher...

Jeg hører gerne fra folk der har set den...

Anmeld

4. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pernilleh skriver:

Den er VILDT god og uhyggelig og jeg er ellers en hærdet gyser seer som er svær at skræmmeOg uden at afsløre for meget,synes jeg simpelthen slutningen var prikken over iet,den var for fed!

Har I set den???? Har den har den haft præmiere????????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.