imorgen.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Ni-ko-li-ne

er det sgu Nikoline´s 1 års fødselsdag!!

Nikoline blev syg i mandags med feber og hoste og snot... og feberen er først faldet i nat! men kord, hvor hun stadig hoster... så hun har været hjemme hele ugen og det er hun også imorgen, hele planen om kage, rengøring osv er skredet... o så op til årets nærmest vigtigste dag.... men det er nok meget godt for så har jeg ikke haft oceaner af tid til at tude over imorgen!! JEG KAN IKKE FORSTÅ DET!

vores lille dejlige Nikoline, er en stor pige snart!! i en måneds tid nu har hun kunnet gå og går selv rundt her hjemme.... hun øver sig på at sige "hej"..... mysser og krammer sin mor og far....:0) og er bare SÅ dejlig!

jeg har lige lavet kage, imorgen skal der et sukker billede på og bogstaver..... gæsterne indfinder sig fra 15:00 imorgen og resten ved 19:00 tiden.... prinsessepynten er købt... og ihhhhhhhhhh hvor jeg glæder mig!! Martin kommer tidligere hjem imorgen..... det bliver bare SÅ dejligt! (og imorgen gider jeg ikke tænke på min ryg, den fylder alt for meget og nu fik den alligevel sneget sig ind her!)

vi EEEEEEEEEEELSKER vores lille prinsesse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Ni-ko-li-ne

3. december 2009

Vingummien

Hun erbare blevet en stor pige, syntes ikke det er længe siden vi var i Esbjerg ved Rikke hvor hun bare var en lille spirevip Tiden flyver virkelig afsted.

Håber i trods sygdom og knap så meget tid til kage osv får en hyggeligt dag og hun får en masse kærlighed og krammer af familie og venner Hun er da bare dejlig på det billed, virkelig blevet stor.

tillykke med en hende i morgen, nu er der ikke længe til

Anmeld

3. december 2009

oo

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! Nikoline?? 1 år?! jeg kan huske det så tydeligt (men nok ikke så tydeligt som dig), at du skulle afsted til kejsersnit for et år siden. Faktisk var Nikoline den første baby der blev født efter jeg kom på navler'n - det er da lidt sjovt

stort tillykke med hende i hvert fald, glæder mig til at se billeder efter festen

Anmeld

3. december 2009

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! Nikoline?? 1 år?! jeg kan huske det så tydeligt (men nok ikke så tydeligt som dig), at du skulle afsted til kejsersnit for et år siden. Faktisk var Nikoline den første baby der blev født efter jeg kom på navler'n - det er da lidt sjovt

stort tillykke med hende i hvert fald, glæder mig til at se billeder efter festen

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Anmeld

3. december 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Hun erbare blevet en stor pige, syntes ikke det er længe siden vi var i Esbjerg ved Rikke hvor hun bare var en lille spirevip Tiden flyver virkelig afsted.

Håber i trods sygdom og knap så meget tid til kage osv får en hyggeligt dag og hun får en masse kærlighed og krammer af familie og venner Hun er da bare dejlig på det billed, virkelig blevet stor.

tillykke med en hende i morgen, nu er der ikke længe til

ja, hun er vores dejlige mus:0) bruger str 86 nu:0) men hendes far er også høj jo:0) og jeg er da heller ikke lille

Anmeld

3. december 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

er det sgu Nikoline´s 1 års fødselsdag!!

Nikoline blev syg i mandags med feber og hoste og snot... og feberen er først faldet i nat! men kord, hvor hun stadig hoster... så hun har været hjemme hele ugen og det er hun også imorgen, hele planen om kage, rengøring osv er skredet... o så op til årets nærmest vigtigste dag.... men det er nok meget godt for så har jeg ikke haft oceaner af tid til at tude over imorgen!! JEG KAN IKKE FORSTÅ DET!

vores lille dejlige Nikoline, er en stor pige snart!! i en måneds tid nu har hun kunnet gå og går selv rundt her hjemme.... hun øver sig på at sige "hej"..... mysser og krammer sin mor og far....:0) og er bare SÅ dejlig!

jeg har lige lavet kage, imorgen skal der et sukker billede på og bogstaver..... gæsterne indfinder sig fra 15:00 imorgen og resten ved 19:00 tiden.... prinsessepynten er købt... og ihhhhhhhhhh hvor jeg glæder mig!! Martin kommer tidligere hjem imorgen..... det bliver bare SÅ dejligt! (og imorgen gider jeg ikke tænke på min ryg, den fylder alt for meget og nu fik den alligevel sneget sig ind her!)

vi EEEEEEEEEEELSKER vores lille prinsesse!

Jamen det er altså bare en stor dag!!!
Min venindes datter bliver også et år imorgen. Jeg har været igang med kage idag og Skal til fødselsdag kl 15 imorgen
Det er utroligt så hurtigt tiden går og man tænker tilbage på den dag man lå med sin lille guldklump i armene første gang, og så forstår man ikke hvor tiden bliver af.
Stort tillykke med din smukke pige imorgen!

Anmeld

3. december 2009

JustAnotherName

Hvor er hun dog bare en køn bette pige.
Flot hun allerede går nu, inden hun rundede 1 år.

OG STORT TILLYKKE MED HENDES 1 ÅRS FØDSELSDAG ...lige om lidt!

Det er vildt at der allerede er gået et år. Svært at forstå.
Jeg synes jo ellers ikke det føles som ret mange måneder siden, at vi alle gratulerede med hendes ankomst.....men ak ja, et år går bare hurtigt. Det mærker man mere end nogensinde før, når man får børn ....har jeg opdaget nu hvor Bianca er 2 år og Celina allerede har rundet ½ år.
Det er på een gang dejligt, og samtidig en smule vemodigt....

Men imorgen er en fest, og jeg håber I får en dejlig en af slagsen.
Ihvertfald skal Nikoline nok få en dejlig dag med gaver og mors hjemmelavede kage   HIP HURRA og STORT TILLYKKE !!!   

Kærlig hilsen Bianca, Celina og Katrine.

Anmeld

4. december 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

ja, hun er vores dejlige mus:0) bruger str 86 nu:0) men hendes far er også høj jo:0) og jeg er da heller ikke lille

wauv, hold da op er det rigtig. Det er den str Emil bruger hehe. Så er hun da lang af sin alder må man sige. Emil er så godt nok ved at gå over  i str 92 i lidt af hans tøj. Men hans far er også lav af en mand, og jeg er høj af en kvinde  så er spændt på hvor høj Emil bliver hehe

Tillykke Nikoline

Anmeld

4. december 2009

Ida.

Hold fast, hvor er hun en køn lille pige!! Den første fødselsdag ER bare en stor dag STORT tillykke med hende - jeg håber I alle får en dejlig dag  (og at du glemmer alle problemerne med din ryg - i hvert fald for en dag)

Og hvor er det da bare VILDT flot, at hun går inden sin 1-års fødselsdag...

Ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.