Rollo skriver:
Tak for svar! Tænkte også om det evt var noget begyndende bækkenløsning, men troede at så havde man ondt "mellem benene" Hmm.. Ja jeg ved det jo ikke, har jo ikke prøvet det før! men du tror det evt godt kunne være noget begyndende?? Så må jeg hellere til at passe på. Træls du bøvler med det og skal bruge 5 min på at komme op af sofaen... Så slemt er mit SLET IKKE.. min røv er bare ØM 
Knus
Jaaa, det kan helt sikkert godt være en begyndelse på det... Så pas på! Man må helst ikke støvsuge, eller sidde med dine ben i skræderstillig.... Og der er sikkert andre ting jeg kan bare ikke huske dem alle...
Da jeg ventede min søn var jeg indlagt pga det, fordi en dag jeg skulle op af sofaen kom jeg forkert op og mit bækken låste sig fast, så nåede aldrig på wc som egentlig var meningen. Så jeg røg på sygehuset..... Håber jeg denne gang kan slippe, der er jeg jo ikke alene om det hele, som jeg var under min graviditet med Nicklas, og min kæreste er rigtig god til at hjæpe til herhjemme....
Håber ikke dit udvikler sig til at blive meget slemt, men det er et spørgsmål om at passe på og lytte til din krop. Du undgår nok ikke det bliver lidt værre iogmed babyen vokser og tager på i vægt. men sørg for at hvil dig i løbet af dagen.
Jeg har meget ondt når jeg ligger ned, men det hjælper at ligge med en pude mellem mine ben, måske det også kan hjælpe dig på længere sigt!
kram
Anmeld