Ondt i røven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.092 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Mor til L&S

Hej tøser..

Ja som overskriften siger har jeg de sidste 2 dage haft en øm røv/baller... kan det have noget med graviditeten at gøre?? Nogen som også har prøvet det?? Eller er det bare tilfældigt?? Jeg synes det begynder at blive hårdt at stå op på arb hele dagen!

Jeg er i uge 24.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

LouiseNielsen

Kunne godt lyde som lidt bækkenløsning.... Det kan godt give smerter ned i balden eller balderne..... Gør mit i hvert fald!

Jeg har dog ikke "rigtig" bækkenløsning. Men mit bækken er skævt efter en bil ulykke jeg var med i for 4 år siden. Og allerede dengang fik jeg afvide at jeg ville komme til at bøvle med det når jeg skulle have børn. Mine smerter går langs mine balder og ned over mit skamben.... Bruger 5 minutter bare om at komme op af sofaen!

Ved at folk med "rigtig" bækkenløsning har noget ala samme smerte!

Kram

Anmeld

3. december 2009

Mor til L&S

LouiseLarsen skriver:

Kunne godt lyde som lidt bækkenløsning.... Det kan godt give smerter ned i balden eller balderne..... Gør mit i hvert fald!

Jeg har dog ikke "rigtig" bækkenløsning. Men mit bækken er skævt efter en bil ulykke jeg var med i for 4 år siden. Og allerede dengang fik jeg afvide at jeg ville komme til at bøvle med det når jeg skulle have børn. Mine smerter går langs mine balder og ned over mit skamben.... Bruger 5 minutter bare om at komme op af sofaen!

Ved at folk med "rigtig" bækkenløsning har noget ala samme smerte!

Kram

Tak for svar! Tænkte også om det evt var noget begyndende bækkenløsning, men troede at så havde man ondt "mellem benene" Hmm.. Ja jeg ved det jo ikke, har jo ikke prøvet det før! men du tror det evt godt kunne være noget begyndende?? Så må jeg hellere til at passe på. Træls du bøvler med det og skal bruge 5 min på at komme op af sofaen... Så slemt er mit SLET IKKE.. min røv er bare ØM

Knus

Anmeld

3. december 2009

LouiseNielsen

Rollo skriver:

Tak for svar! Tænkte også om det evt var noget begyndende bækkenløsning, men troede at så havde man ondt "mellem benene" Hmm.. Ja jeg ved det jo ikke, har jo ikke prøvet det før! men du tror det evt godt kunne være noget begyndende?? Så må jeg hellere til at passe på. Træls du bøvler med det og skal bruge 5 min på at komme op af sofaen... Så slemt er mit SLET IKKE.. min røv er bare ØM

Knus

Jaaa, det kan helt sikkert godt være en begyndelse på det... Så pas på! Man må helst ikke støvsuge, eller sidde med dine ben i skræderstillig.... Og der er sikkert andre ting jeg kan bare ikke huske dem alle...

Da jeg ventede min søn var jeg indlagt pga det, fordi en dag jeg skulle op af sofaen kom jeg forkert op og mit bækken låste sig fast, så nåede aldrig på wc som egentlig var meningen. Så jeg røg på sygehuset..... Håber jeg denne gang kan slippe, der er jeg jo ikke alene om det hele, som jeg var under min graviditet med Nicklas, og min kæreste er rigtig god til at hjæpe til herhjemme....

Håber ikke dit udvikler sig til at blive meget slemt, men det er et spørgsmål om at passe på og lytte til din krop. Du undgår nok ikke det bliver lidt værre iogmed babyen vokser og tager på i vægt. men sørg for at hvil dig i løbet af dagen.

Jeg har meget ondt når jeg ligger ned, men det hjælper at ligge med en pude mellem mine ben, måske det også kan hjælpe dig på længere sigt!

kram

Anmeld

3. december 2009

lulle1985

jeg har også prøvet og have de smerter fra ryg til baller men er selv mest øm i siderne og skambene for og bag, og er selv sygemeldt lige pt. med begyndende bækkenløsning. så gå en tur til lægen og snak med h*n om det, måske kan du blive sat ned i tid på job?

knus louise 19+1

Anmeld

3. december 2009

Mor til L&S

Ja må hellere komme til jordemor...

Andre der kender til det???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.