Bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.035 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. december 2009

KarinaIda

Hej alle i skønne mennersker....

Jeg står og har fået den KÆMPE opgave, at jeg om et lille år ca, skal stå for og lave min søster og svogers bryllupskage  MEN MEN.... Hvor mange lag tror I den skal laves i, når den skal være til ca. 50 pers? Og har I nogle ideer til udseende, må I meget gerne skrive dem eller sende billeder af dem....

Knus Karina som allerede er gået i tænkeposition.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

eirene

Kagen til vores bryllup var kun i 2 lag og den passede fint til 50 personer.

Sådan her så den ud :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. december 2009

KarinaIda

eirene skriver:

Sådan her så den ud :

den var da også flot

Anmeld

9. december 2009

evitaperon

eirene skriver:

Sådan her så den ud :

Det er en super fin størrelse til 50 personer.

Eventuelt kunne man lave den i tre etager således at brudeparret kan gemme øverste etage til bryllupsdagen året efter, som der jo er tradition for...

Anmeld

15. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er en rigtig fin kage den er Irene havde

Jeg lavede jo en bryllups kage, til det der surprice bryllup vi var til. Det var en af mine første kager, så den var jo ikke liiiige i skabet, som de mere begynder at være nu MEN - den øverste kage, bagte jeg bundende i hjertebund. det så jo bare hamrende flot ud jo Så det syntes jeg er en virkelig god idé. Så lave en god stor firkant og evt et stort hjerte ovenpå og et lille hjerte i toppen de kan gemme Også måske lave det der amerikanske trick, med at ligge noget lag-deler imellem, så man ikke kommer til at skære ned i den nederste kage, før man har spist det øverste?

Den kage, med de 2 hjerter, jeg lavede til min mor, kunne også være en fin bryllupskage form. Evt. med mindre hjerter oven på

Anmeld

16. december 2009

KarinaIda

Zafir skriver:

Det er en rigtig fin kage den er Irene havde

Jeg lavede jo en bryllups kage, til det der surprice bryllup vi var til. Det var en af mine første kager, så den var jo ikke liiiige i skabet, som de mere begynder at være nu MEN - den øverste kage, bagte jeg bundende i hjertebund. det så jo bare hamrende flot ud jo Så det syntes jeg er en virkelig god idé. Så lave en god stor firkant og evt et stort hjerte ovenpå og et lille hjerte i toppen de kan gemme Også måske lave det der amerikanske trick, med at ligge noget lag-deler imellem, så man ikke kommer til at skære ned i den nederste kage, før man har spist det øverste?

Den kage, med de 2 hjerter, jeg lavede til min mor, kunne også være en fin bryllupskage form. Evt. med mindre hjerter oven på

Har du billeder af dem?

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
KarinaIda skriver:

Har du billeder af dem?

HER af min mors 50 års kage.

HER af den til Ditte og Michaels kage. - Med forbehold for dekorationen, da det var LIGE i starten, af min leg med fondant osv Men det var også formen på den, vi skulle kigge på

- De er begge to også tidligere postet på baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.