Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ELSKER at se billeder af Jeres skønne børn. De er allesammen så søde og dejlige! Og HOLD DA OP, der er flere rundt omkring som bare er blevet store pludseligt nu.VINKER : Din N.E. er bare helt ændret i ansigtet, og slet ikke så lille-babyet at se på mere overhovedet! Han er jo en KNÆGT nu !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De nyeste af mine to små tøser....
1) Celina hos fotografen 2) Bianca maler nisser i storcentret sammen med mormor
3) Celina og mormor hygger sammen 4) Celina og Bianca leger i en bil-automat
5) Pigerne hos fotografen (2 december)
Feluca09 skriver: Hold da op vor er hun bare smuk altså... og vor har du dog fået den nissehue og heldragt henne..??
Hold da op vor er hun bare smuk altså...
og vor har du dog fået den nissehue og heldragt henne..??
tak
jaa det er et mega fedt sæt "min første jul" nattøj
købt i rema 1000
Karo skriver: Hvor er hun fin Nu har du vel husket at deltage i konkurrencen om bedste julepige billede med de fine billeder
Hvor er hun fin Nu har du vel husket at deltage i konkurrencen om bedste julepige billede med de fine billeder
nej
kan kun finde en prinsesse konkurrence?
JustAnotherName skriver: De nyeste af mine to små tøser.... 1) Celina hos fotografen 2) Bianca maler nisser i storcentret sammen med mormor 3) Celina og mormor hygger sammen 4) Celina og Bianca leger i en bil-automat 5) Pigerne hos fotografen (2 december)
de er så gode - skønne billeder dejlige piger
Ih jeg ELSKER billedrunder...vores børn bliver altså så store - jeg forbavses hver gang, der er billeder
Her kommer en stak af mine tøser...vi har forsøgt at tage billeder til julekortene...spørg lige om det er nærmest umuligt? Her er nogle af de håbløse billeder, vi fik taget der er faktisk mange gode af Lina, men Annika er TOTALT umulig at få til at kigge i kameraet medmindre hun laver helt mærkelige ansigter eller på anden måde ser fjoget ud Kræver vist et take 2
idamaria83 skriver: Ih jeg ELSKER billedrunder...vores børn bliver altså så store - jeg forbavses hver gang, der er billeder Her kommer en stak af mine tøser...vi har forsøgt at tage billeder til julekortene...spørg lige om det er nærmest umuligt? Her er nogle af de håbløse billeder, vi fik taget der er faktisk mange gode af Lina, men Annika er TOTALT umulig at få til at kigge i kameraet medmindre hun laver helt mærkelige ansigter eller på anden måde ser fjoget ud Kræver vist et take 2
Dejlige billeder hehe det hun har gang i med alle de ansigter minder mig og Franks datter, hun er 4 og simpelhen så træls at tage billeder af, man skal helst tage uden hun opdager kameraet ellers laver hun ansigter.
Nogen gange når jeg tager billede af hende siger jeg at jeg tager af Emil, heldigvis er hun stadig i den alder at hun er nem at snyde
.... og lidt sure tøser herfra
Endnu engang en masse dejlige billeder af jeres børn....
Her af lidt a feluca som blvier 11 måneder i dag..helt vildt af hun allerede er så stor en pige, og en rigtig ballademager
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128