Hvad du ønsker skal du få...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. december 2009

JustAnotherName

Men jeg har bare næsten aldrig nogen ønsker...
Det er altid først EFTER juleaften og EFTER jeg har haft fødselsdag, at jeg kommer i tanke om alle de ting jeg godt kunne bruge og godt kunne tænke mig. Og hvis ikke jeg får det skrevet ned (og det gør jeg tilsyneladende ikke) så går det i glemmebogen igen. Så når folk bér mig om, at lave en ønskeseddel, så er det næsten altid de samme få ønsker der står på listen :

Parfume
Smykker
Pyjamas
og måske én eller anden bestemt film/DVD

Ikke ret opfindsomt!
Alle de praktiske ting såsom kontorstol, gryder, nye trådløse telefoner mm, står på vores "fælles-ønsker".

Men jeg mangler ideer og inspiration til, hvad jeg kunne ønske mig til MIG!

Hvad med I andre kvinder/piger/koner/mødre - Hvad ønsker I Jer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Men jeg har bare næsten aldrig nogen ønsker...
Det er altid først EFTER juleaften og EFTER jeg har haft fødselsdag, at jeg kommer i tanke om alle de ting jeg godt kunne bruge og godt kunne tænke mig. Og hvis ikke jeg får det skrevet ned (og det gør jeg tilsyneladende ikke) så går det i glemmebogen igen. Så når folk bér mig om, at lave en ønskeseddel, så er det næsten altid de samme få ønsker der står på listen :

Parfume
Smykker
Pyjamas
og måske én eller anden bestemt film/DVD

Ikke ret opfindsomt!
Alle de praktiske ting såsom kontorstol, gryder, nye trådløse telefoner mm, står på vores "fælles-ønsker".

Men jeg mangler ideer og inspiration til, hvad jeg kunne ønske mig til MIG!

Hvad med I andre kvinder/piger/koner/mødre - Hvad ønsker I Jer ??

Du lyder ligesom mig, ender tit med at familien selv finder på noget til mig, for er altid blank og så eftter jul eller fødselsdage så har man bare en hel liste i hovedet. Tror også det er fordi at jeg er god til at købe de ting jeg gerne vil have/mangler i løbet af tiden.

Fra Franks familie har jeg ønsket mig gavekort og øreringe. Fra min egen har jeg ønsket mig lidt forskelligt som deoderant, også øreringe og noget forskelligt tøj jeg har set jeg gerne vil have men som jeg er for nærrig til.

Anmeld

3. december 2009

Mira0911

Jeg kan bare ikke komme med ønsker, og især ikke til juleaften... Hvorfor det ved jeg ikke... I år har jeg bare ønsket mig gavekort...

Anmeld

3. december 2009

oo

jeg syntes også tit det er svært...ikke at jeg ikke godt kan skrive en seddel hvis situationen kræver det, men så blir det sådan lidt blaaaaah og nåhja, den ting skal jeg jo alligevel have købt, så kan jeg jo ønske mig den og evt. spare de 200 kr. Søren fik en ønskeseddel for nogle uger siden og det tog mig nok to timers søgen på nettet at finde på de ting der står på den.

Nu har han meddelt at han "altså godt selv kan finde ud af at købe gaver", så han vil selv prøve at finde på en ting - hvilket er fint med mig, det er jo både superspændene og så gir han rigtig rigtig gode gaver

men ellers kan jeg altid komme på en 10-15 bøger jeg ønsker mig

Anmeld

3. december 2009

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har nogle enkelte ønsker i år.

Bøger: Majse Noir – ”Du ser træt ud – skal jeg holde dine bryster” Mikkel Birkegaard - ”Over mit lig”                                           Elsebeht Egholms bøger

Dundyne

Gavekort: Matas, H&M

DVD-boks - ”Den sorte snog, Den nye Harry Potter DVD

Wii spil – sport active +Wii spil – wii fit plus

Anmeld

3. december 2009

Lone Jakobsen

jeg har ønsket mig et gavekort til et kro ophold, og gavekort til resturant besøg...både med og uden børn derudover ønsker jeg mig et stort lækkert flece tæppe, min ynglings parfume og så lige sex in the city dvd boks...og friends dvd boks med alle 10 sæsoner men da jeg også har fødselsdag tæt på jul, ja så ber folk ofte om mange ønsker.

Anmeld

3. december 2009

Mathilde

Ja det er bare super svært med ønsker til sig selv! Men jeg kan finde på en hel masse til Celina

Men jeg har ønsket mig:

Penge til nyt tøj, lilla viskestykker, dunlopillo pude, sengetøj, bradepande og hmm....så kan jeg ikke huske om jeg har ønsket mig mere

Anmeld

3. december 2009

vatten

Sådan helt til mig selv, ønsker jeg mig i år:

- Hovedpude (ikke skum, men en rigtig god en)

- Øreringe i ægte stål/sølv/guld

- Sofapuder, store og med farver på

- Gode krimier bl.a. Camilla Läckberg ”Stenhuggeren” og ”Tyskeungen”, ellers Leif Davidsen ”Jagten på Hemmingway” hedder den vist nok og alle andre bøger af ham.

- Angulus små sko eller sandaler

- Stort maleri med farver (til stuen)

- Varm uld vinterfrakke. Gerne med bælte i livet.

- Haglöf rygsæk str L

- Et historie-værk i ét bind. Fx Politikens verdenshistorie eller lignende.

- Parfume

- Kjoler 

- Regnslag til cykelstol (barnestolen)

- koranen på dansk

- gavekort til Louis Nielsen til nye læsebriller

- Tehætte

- Greengate kande (1l) gerne rød med prikker+kopper+tekande uden hank. Kan købes på frkmage.dk

- Skuldertaske i god stor størrelse

Anmeld

3. december 2009

anna-jonas

Hmmm..............har det lige som dig Katrine. Men nogle gode ønsker til sig selv...................som forkælelse kunne være.

Gavekort til wellness, ansigtsbehandling, massage eller fodbehandling.

Lækker hovedpude.

Bif-billetter.

BØGER.............det bedste ønske i verden.

Lingeri.

Knus Mette

Anmeld

3. december 2009

Kloster

Hej.

Har altid sååå mange ønsker. Jeg skriver dem faktisk ind på min com for os alle 5 hele året. Og hver jul og fødselsdag redigere jeg i dem. Skriver også til, hvis vi lige kommer i tanke om noget.

Mine ønsker:

1. Bøger: Alle helst i hardback

Elisabeth Egeholm: ”Skjulte fejl & mangler”.

Mari Jungstedt: ”I den stille nat”. ”I den inderste kreds”. ”Den døende Dandy”.

Ken Follett: ”Den tredje tvilling”. ”Jordens søjler”. ”Uendelig verden”.

Stig Larsson: ”Mænd der hader kvinder”, ”Pigen der legede med ilden”, ”Luftkastellet der blev sprængt”.

1. Godt ansigtsplejesæt (rensemælk, skintonic osv)
  2. Flot, sej og unik hverdags taske. Ikke for stor – ikke for lille. Med én strop.
  3. Toilettaske – stor, med taskepung og kosmetikpung til.
  4. Smykker: øreringe, halskæde, armbånd.
  5. Sølvringe svarende til str XS & S i spinningringe.
  6. God ansigts dagcreme.
  7. God ansigts natcreme.
  8. Parfumer: Miss Dior Chérie, Lacóme Miracle (både lyserød og lilla), Christina Agilere
  9. Plaisir håndcreme.
  10. Undertøj.
  11. Only cowboybukser.
  12. Gavekort t/ H&M.
  13. Gavekort til Matas.  
  14.  Penge t/ lille kørekort.
  15. Vinglas fra Atelier Chateau.
  16. Rosendahl vandglas, hot drink.
  17.  Rosendahl Opus forrådelsesglas.
  18. Herstal silk bestik.
  19. Håndklæder i koksgrå ell sorte.

Håber det gav nogle ideer.

Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.