Emil oog hans nye pony ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Vingummien

Vi fandt en af de der hoppe ponyer til 99 kr oog sådan en skulle Emil altså have, han har prøvet en de har ved ørelægen og han syntes den var så sjov, så ingen tvivl der, så må den gå som en for tidlig advents gave eller sådan Og han skulle straks prøve den, det sjoveste var nu da mor her hoppede rundt med ham som en idiot igennem stuen så den hoppede som en rigtig hest

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

JustAnotherName

Hvor er han en fin rytter 

Sådan en har Bianca også. De er bare alletiders!
Bianca bruger dog ikke sin ret ofte mere.
Men mon ikke så Celina vil komme til det med tiden...

Anmeld

3. december 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Hvor er han en fin rytter 

Sådan en har Bianca også. De er bare alletiders!
Bianca bruger dog ikke sin ret ofte mere.
Men mon ikke så Celina vil komme til det med tiden...

Det tror jeg helt sikkert, syntes heller ikke den alder der står på pakken passer helt. Den vi købte stod der 3-6 år på. Bare se hvor stor han er til den ik, den vil jo forsvinde under en på bare 4 år

Anmeld

3. december 2009

Vinker

Hyp hyp lille pony  Den er rigtig fin!

Niklas Emil har en hoppe-ko. Han har nu ikke rigtig brugt den endnu, men mon ikke det kommer

Anmeld

3. december 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Hyp hyp lille pony  Den er rigtig fin!

Niklas Emil har en hoppe-ko. Han har nu ikke rigtig brugt den endnu, men mon ikke det kommer

har du prøvet at sætte ham på den og så hop med ham på den rundt i stuen, altså du sidder selvfølgelig ikke på den men gør så den hopper op i luften og ned igen. Emil skreg af grin da jeg gjorde det men puh det var hårdt hehe

Anmeld

3. december 2009

Vinker

suanne85 skriver:

har du prøvet at sætte ham på den og så hop med ham på den rundt i stuen, altså du sidder selvfølgelig ikke på den men gør så den hopper op i luften og ned igen. Emil skreg af grin da jeg gjorde det men puh det var hårdt hehe

Ja noget i den stil har jeg prøvet og ja han synes også det er sjovt  men det er først her for nylig han viser interesse for den

Anmeld

3. december 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Ja noget i den stil har jeg prøvet og ja han synes også det er sjovt  men det er først her for nylig han viser interesse for den

Oki, de skal også først forstå hvad den kan. Tror heller ikke at Emil ville have forstået det vhis han havde fået den tidligere

Anmeld

3. december 2009

oo

jeg gav Carla en hoppehest i dåbsgave, og den kunne hun godt lide at sidde på da hun var lille, det styrkede jo ryggen og whatnot, idag kan hun nå gulvet og så kan hun hoppe den rundt i hele stuen, så nu er den et hit igen

Anmeld

3. december 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Oki, de skal også først forstå hvad den kan. Tror heller ikke at Emil ville have forstået det vhis han havde fået den tidligere

Det er jo det Da han var mindre elskede han at sutte på dens ører

Anmeld

3. december 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Det er jo det Da han var mindre elskede han at sutte på dens ører

Ej hehe men oki så sparede i de sutter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.