Først var det en tiger, - så kom der en gris.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Karo

Åh noget møg

Nu passer du godt på dig selv. Og så glæder vi os til at du er frisk igen

God bedring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

mama09

malucca09 skriver:

har sgu da snart en hel zoo herhjemme....

Men tigeren kan jeg kan klare ene-kvinde, -Men den gris der har bidt sig fast i r*en af mig, kan jeg ikke klare alene....

Så derfor måtte jeg ringe efter Maluccas mormor og morfar, så de kunne hente hende. Kunne knap nok løfte hende. (og lige nu er moar´s arm, den bedste at hænge på) Så dagen i dag er gået med hun har tudet og jeg har tudet....Samtidig med jeg har fået det  mere og mere dårligt.

Så har været ved lægen nu, svine-influenza lød domme på. Gå hjem i seng og bliver der til grisen dragere videre.

Så piger, jeg går ski i hi de næste dage, så pas på jer selv og hinanden.... (Hvis nu jeg ikke kan komme op af sengen igen og tjekke at alt er godt med jer søde pige)

Snotsnabel siger over and out.

øv god bedring

Anmeld

4. december 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

årh nej øv altså
Skal Malucca så være hos dine forældre indtil du er helt rask?

God bedring håber svinet hurtigt drager videre

Malucca skal blive deroppe, indtil jeg kan mere end lige nu... Så regner med weekenden over.

Men hvor var jeg glad for hun ikke var her i nat. Puhada....

Anmeld

4. december 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

åhhhh...................nej, pas nu godt på dig selv. Ville det ikke være en ide, hvis du også var hos dine forældre?? Ved bare hvor dårligt jeg fik det..................meget hurtigt.

Sender dig altså lige en sms ind imellem, så jeg ved at du er okay................

Store knus og ønsker om god bedring.

Mette

Tak søde Mette.

Nej tak, jeg skal ikke være deroppe.... Kan jeg slet ikke holde ud når jeg er syg...

Men jeg trækker stadig vejret.... Det er mest slemt med feberen.

Anmeld

4. december 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Malucca skal blive deroppe, indtil jeg kan mere end lige nu... Så regner med weekenden over.

Uh, så kommer i da til at savne hinanden helt vildt Håber snart du har det bedre. Da Frank havde det lå han bare i sengen og ja lå

Anmeld

4. december 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Uha, kan bare forestille mig hvor vigtigt det er med søde forældre når man er syg og alene med et barn

Håber du snart er ovenpå igen

Anmeld

4. december 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Uha, kan bare forestille mig hvor vigtigt det er med søde forældre når man er syg og alene med et barn

Håber du snart er ovenpå igen

Lige præcis...   Så er de guld værd.

Anmeld

5. december 2009

Klitgaard

God bedring til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.