Kære piger (: Jeg fik sådan lyst til lige at skrive en sød historie (: Min kæreste & jeg havde prøvet at få mig gravid i lang tid & mener virkelig lang tid & vi kunne ikk forstå at der ikk skete noget, for vi elskede jo tit & endda flere gange om dagen, en dag gik jeg til læge & sagde at jeg var bange for at der var noget galt med mig, fordi jeg heller ikk fik min mens så tit som jeg burde, der kunne godt gå 4 mdr imellem jeg fik min mens. Han sagde at vi skulle tjekkes begge to, så min kæreste blev tjekkede & ham var der ikk noget galt med, så snakkede vi om at så måtte det jo være mig, jeg var ked af at min kæreste skulle være kærester med en som ikk havde nemt ved at blive gravid, da det oss var hans store ønske at blive far, men dagene gik, vi flyttede i en anden lejlighed & lidt tættere på familien osv, så blev jeg tjekkede på en klinik i Skive, hvor hun sagde lægen at jeg har pco & på ingen måde ville det lykkes for os selv at blive gravid & de ville først hjælpe mig når jeg havde tabt mig 25kg, puha det lyder af mange kilo tænkte jeg, men vi tog hjem, jeg var ked af det i nogen dage, så begynde jeg at steppe, hurtigt tabt jeg mig 3 kilo, ingen mens havde jeg haft i 4 til 5 mdr, så begynde jeg at få ondt i mine bryster, så meget at jeg dårlig nok kunne have en bh på, men tanken var ikk om jeg var gravid for det havde vi jo lige fået af vide for 2 mdr siden at det kunne vi ikk selv klare, jeg var oppe ved en fremmede læge fordi at min egen ikk havde åbent pga sommerferie, så kom op til den fremmede & han mærkede på min mave & sagde ja jeg kan heller ikk mærke noget der skulle være anderledes, andet at min mens var på vej, så vi kørte i Rema 1000 for at købe bind osv. & det var Torsdag den 6 Aug 2009 vi var ved den fremmede læge. Mandagen den 10 aug 2009 ringede jeg til min egen læge & fortalte at jeg havde det underligt osv. Da jeg kom til min egen læge, spurgte hun om vi ikk skulle tage en test, for at være på den sikker side, hun troede heller ikk det var det, men så kunne det da udelukkes, men da vi havde siddet i 1 minut kom nummer to streg frem, tænkte det passer ikk, så hun tog en mere & sagde tillykke Rikke du skal være mor, kaldte min kæreste ind & sagde tillykke, glade det blev vi, men et eller andet sted ville jeg ikk tro det var sandt, fordi hvorfor skulle det ske når vi havde fået noget andet af vide 2 mdr før ?
& nu er jeg 21+1 henne & venter en bette dreng til April (: Så det kunne ske (:
Anmeld