NF scanning i aften uuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Tvilling

Hej Piger

Ja som kom dagen for min NF scanning og her på falde rebet vi skal være på Kolding sygehus kl 20.30. Skal man stille andre spørgsmål end de VIGTIGE tal.??? Er så spændt og nervøs har ikke lukket et øje i nat.

K Tvilling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Ranarupta

Årh, det er spændende!! 
Glæder mig til at høre resultatet! (Er også superspændt på min egen...) 

Anmeld

3. december 2009

Rikkemor89

Ej det blir da super dejligt, kan godt selv huske da jeg skulle til Nf skanningen, jeg kunne heller ikk sove & når jeg endelig faldt i søvn, så drømte jeg alt muligt grimt.

Men omkring de tal, så ved jeg i Viborg kommune, der siger de ikk talene mere, men de siger bar om du har en lav eller en høj risiko, men hvis du spørger om talene kan du få dem af vide, sådan er det på Viborg sygehus, måske er det oss sådan dit sted, bar så du ikk synes det var underligt hvis de ikk fortæller talet (:

held & lykke med det i aften (:

Anmeld

3. december 2009

Tvilling

Takker . Kan slet ikke samle mig om at tænke på at lave aftensmad det skal bare være snart.... Man skulle selv have sådan en scanner herhjemme. Og gad vide hvorfor vi mennesker skal vente hele 9 mdr på vidundert.... . Ej nu rabler det for mig ved det.... he he. Men er sørme som et lille barn... nu nu nu.

Skriver senere i aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.