øv, har mistet min baby i maven...:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Christie

Ved ik lige helt hvordan jeg skal starte...  men da vi var til 1. scanning, kunne hun ikke se at der var nogen baby alligevel, så jeg har enten tabt den, eller også har den aldrig videre udviklet sig...  Men hårdest var det at komme til den udskrabning, for det synes jeg godt nok gjorde ondt...:-(

synes ellers det har været et halv hårdt år for mig i år, først mistede jeg min far af kræft i februar, så blev jeg fyret 1 måned senere, og så er jeg blevet opereret i mit håndled, og fået svar at jeg ikke har mere brusk tilbage, så jeg ik kan bøje mit håndled, så jeg vil ALDRIG kunne holde til et 37 timers job igen...

Så da jeg endelig blev gravid i august, blev jeg bare SÅ glad, så derfor har det været ligeså hårdt at miste den...:-( 

men vi må jo bare op på hesten igen...  men håber virkelig jeg snart er gravid igen... synes virkelig ikke at det her år har været med mig... 

Tak fordi i gad lytte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

MichellaMalou

kender godt det med at miste.. men det gør mig ondt med alt det du har været igennem ,,

Anmeld

3. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sikke et møgår - det er virkelig synd for dig!   Jeg ønsker for dig at 2010 bliver dobbelt-op på fantastisk år for dig, det har du fortjent efter sådan et skuffende 2009!

Knus til dig

/Rosa

Anmeld

3. december 2009

Kruse90

årh nej
kender godt det med at 09 har været ET rent ud sagt MØG år.
Men du har godt nok oplevet en del. Din stakkel.

Kæmpe  fra mig

/Carina

Anmeld

3. december 2009

Ansemusen

Åh nej  Jeg er rigtig ked af det på dine vegne, men håber at det nye år må bringe dig en masse lykke og et lille velskabt barn!!

Anmeld

3. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sikke noget. Håber det går hurtigt med at blive gravid igen...

Anmeld

3. december 2009

JustAnotherName

Christie skriver:

Ved ik lige helt hvordan jeg skal starte...  men da vi var til 1. scanning, kunne hun ikke se at der var nogen baby alligevel, så jeg har enten tabt den, eller også har den aldrig videre udviklet sig...  Men hårdest var det at komme til den udskrabning, for det synes jeg godt nok gjorde ondt...:-(

synes ellers det har været et halv hårdt år for mig i år, først mistede jeg min far af kræft i februar, så blev jeg fyret 1 måned senere, og så er jeg blevet opereret i mit håndled, og fået svar at jeg ikke har mere brusk tilbage, så jeg ik kan bøje mit håndled, så jeg vil ALDRIG kunne holde til et 37 timers job igen...

Så da jeg endelig blev gravid i august, blev jeg bare SÅ glad, så derfor har det været ligeså hårdt at miste den...:-( 

men vi må jo bare op på hesten igen...  men håber virkelig jeg snart er gravid igen... synes virkelig ikke at det her år har været med mig... 

Tak fordi i gad lytte...

Puha, det har været et hårdt år for dig. Det gør mig ondt at høre.
Jeg ønsker dig al mulig medgang i livet fremover. Mon ikke år 2010 bliver DIT ÅR, og året hvor du oplever glæden ved at blive mor - det ønsker jeg for dig

Anmeld

3. december 2009

LinLin

ØV! Har selv lige mistet, så ved det STINKER!  du snart bli'r gravid igen!

Anmeld

3. december 2009

N&J

Det er jeg rigtig ked af at høre.. håber også der er en 2010 baby i vente for jer.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.