Ser I serier, og i så fald, hvilke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Lullaby

Hvad er Coupling??? for noget, er helt vildt nysgerrig

En fantastisk britisk serie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

TbCp

Jeg er ikke så god til det der med at følge med i serier.
Men herhjemme har vi alle afsnit af venner som vi har set et utal af gange.
Lige nu er vi igang med at se alle afsnit af Frasier.... den ser er jeg vild med.

Anmeld

3. december 2009

oo

De 5 serier jeg kan se om og om igen er:

Anne fra Grønnebakken

Gilmore Girls

McClouds Døtre

Sex and the City

BBC's Stolthed og Fordom

Jeg plejede også altid at se Eastenders da jeg havde BBC Prime, men der er ikke noget jeg følger slavisk med i efter vi flyttede ud i skoven og kun kan tage DR og Tv2.

Anmeld

3. december 2009

LinLin

inden for det sidste ½ år eller noget har jeg kun fulgt 100 % med i De unge mødre!

Menhar set ALLE afsnit af:

VENNER (mindst 7 gange!) - Årgang 0 - Rejseholdet - CSI Las vegas - Nikolaj og Julie - Ørnen  (og sikkert nogle flere...)

Har til gengæld ALDRIG set et afsnit af de der kanal 4 serier om hospitaler eller Desperate houeswives eller  forbrydelsen eller Sommer eller sex and the city... - og en hel masse andre ;-)

Anmeld

3. december 2009

Heidi.

Jeg ser:

Ghost Whispere

Lærkevej

Lulu og Leon

Livvagterne

Og så forbrydelsen 1 og 2

Rejseholdet

Anna Pihl

Anmeld

3. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Her er det:

Navy CIS + Navy CIS LA

CIS + CIS Miami

Bones

Numbers

Cold Case

The Mentalist

House

Criminals Minds

Simpsons

Morgenhår

Buffy

Ghost Wisperer

De forskellige Dyrepoliti (animal planet)

Politistationen

Knight Rider

Anmeld

3. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
NikitasMoar skriver:

Det sidste afsnit.. det kommer da først her den 6/12.. http://www.tv.com/desperate-housewives/show/24641/episode.html?tag=page_nav;episode

Jeg ser det herinde, da jeg ingen tv har.. http://www.free-tv-video-online.info/internet/desperate_housewives/

Det værste ved den side er dog at der er såå mange serier derinde..

Altså det var NÆSTsidste afsnit. Det sidste i denne sæson kommer på onsdag ak ve...

Anmeld

3. december 2009

N&J

Zafir skriver:

Altså det var NÆSTsidste afsnit. Det sidste i denne sæson kommer på onsdag ak ve...

Ja jeg havde læst forkert, det bliver spændende at se om Kathrine overlever.. det gør hun nok.. 

Anmeld

3. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
NikitasMoar skriver:

Ja jeg havde læst forkert, det bliver spændende at se om Kathrine overlever.. det gør hun nok.. 

Øhhh... Kathrine skal da nok overleve... Det er mere MJ der er i farezonen... Og jeg har læst at Lynette finder ud af at hun er gravid med tvillinger :-S

Men altså jeg er SÅÅÅÅÅ tæt på at betale for at se snigpræmieren, men jeg holder mig i skindet

Anmeld

3. december 2009

N&J

Zafir skriver:

Øhhh... Kathrine skal da nok overleve... Det er mere MJ der er i farezonen... Og jeg har læst at Lynette finder ud af at hun er gravid med tvillinger :-S

Men altså jeg er SÅÅÅÅÅ tæt på at betale for at se snigpræmieren, men jeg holder mig i skindet

Okey nu forstår jeg ikke noget, Lynette er da gravid med tvillinger.. og MJ.. nå du er stadig ved den sæson med ham der der vil dræbe MJ? eller tager jeg fejl i så fald kan du se hele næste sæson ganske gratis på nettet.. der mangler dig det sidste afsnit som nok bliver tilføjet efter den 6 dec hvor den airer i usa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.