Uro før md

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhh jeg er nervøs..

I morgen skal vi først til lægen og få mit sidste vaccineskud og derefter til MD scnning -  og tænk nu hvis....   Vi er afklarede begge to om at hvis der er noget alvorligt galt så skal graviditeten afbrydes, men det gør det ikke nemmere...Der er selvfølgelig ikke noget galt, siger folk - men hvad  nu hvis? (Min far gik nærmest amok på mig i telefonen for at jeg overhovedet kunne TÆNKE sådan... )

Og så er der det med kønnet - jeg så på et indlæg at der var 4 andre end mig der fik kønnet afvide tidligt - omkring NF, hvoraf 2 havde fået bedsked via moderkagebiopsi og 2 via scanning ligesom os - og for de to med scanning havde begge vist sig at være forkert Så måske venter vi os slet ikke en lille pige alligevel? I så fald har jeg en masse hjemmehæklet pigetøj liggende til højestbydende

Kommer ikke til at lukke et øje i nat...

//Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Maria.

Rosa skriver:

Uhh jeg er nervøs..

I morgen skal vi først til lægen og få mit sidste vaccineskud og derefter til MD scnning -  og tænk nu hvis....   Vi er afklarede begge to om at hvis der er noget alvorligt galt så skal graviditeten afbrydes, men det gør det ikke nemmere...Der er selvfølgelig ikke noget galt, siger folk - men hvad  nu hvis? (Min far gik nærmest amok på mig i telefonen for at jeg overhovedet kunne TÆNKE sådan... )

Og så er der det med kønnet - jeg så på et indlæg at der var 4 andre end mig der fik kønnet afvide tidligt - omkring NF, hvoraf 2 havde fået bedsked via moderkagebiopsi og 2 via scanning ligesom os - og for de to med scanning havde begge vist sig at være forkert Så måske venter vi os slet ikke en lille pige alligevel? I så fald har jeg en masse hjemmehæklet pigetøj liggende til højestbydende

Kommer ikke til at lukke et øje i nat...

//Rosa

Det bliver da helt vildt spændende.. Selvfølgelig ikke hvis der er noget galt, men hvorfor skulle der også være det??

Men kander godt nervøsiteten.. Sådan var det også da jeg skulle til MD-scanning med min søn.. Der var heldigvis ingenting galt!

Jeg skal til MD-scanning d. 29/12, og glæder mig helt vildt til at se hva det bliver..

Mht. til hvis der skulle være noget galt, synes jeg det er SÅ svært.. For jeg ville sige ligesom dig at hvis der er noget alvorligt galt så skulle min graviditet også afbrydes, men jeg tror bare men tænker anderledes når man står i det.. Men samtidig synes jeg ikke det er noget liv for barnet, hvis det skal leve et liv med handicap, skal ind og ud af hospitaler og til at hav af undersøgelser.. Synes det er egoistisk at få sådan et barn.. For det er hverkan sjovt for barn eller forældre..

Held og lykke med det.. Glæder mig til at høre hvordan det gik..

Maria 15+5..

Anmeld

3. december 2009

Ansemusen

Jeg kender udemærket den nervøsitet!! Og det er helt normalt at have det sådan, fordi man jo allerede elsker sit lille barn i maven og har en masse drømme omkring det! Heldigvis er det yderst sjældent at der er noget galt med et barn, der er blevet inde i maven så længe  Men din bekymring skal du have lov til at have uden at føle dig åndssvag eller at folk skal blive vrede på dig!

Jeg glæder mig dog til du vender tilbage med et positivt resultat  Og spændende om det så ER en lille pige!!

Knus til dig!

Anmeld

3. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tak piger... Jeg skal prøve at tage de ting ind som I skriver - det er jo rigtigt nok.. Men det er nu svært, for ikke at sige umuligt at lade helt være med at bekymre sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.