Hvad skal jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. december 2009

hc=k

Jeg har før skrevet om min niece som ikke har det godt hjemme. Nu er det så helt galt, hendes mor kom for at hente hende fra skole, men hun ville ikke med hjem, hun havde snakket med sin lære som havde sagt at hun kunne stole på hende/ham og ikke skulle med sin mor hjem. Moren blev stik tosset og smækkede med dørene og gik. 1 time senere kom hendes stedfar ( moren og stedfaren er skilt) han vil så tage hende hjem og hidser sig op overfor læren og råber og skriger. Min niece som er rigtig bange for stedfaren går i panik over hans opførsel og hopper ud af vinduet ( det er i stueetage) hun løber mens hun græder. Hun har ingen steder at tage hen og ingen mobil (den er blevet taget) hun ringer på hos en veninde hvor hun gemmer sig lige nu og vil ikke hjem. Hvad skal jeg gøre for at hjælpe pigen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Kruse90

hc=k skriver:

Jeg har før skrevet om min niece som ikke har det godt hjemme. Nu er det så helt galt, hendes mor kom for at hente hende fra skole, men hun ville ikke med hjem, hun havde snakket med sin lære som havde sagt at hun kunne stole på hende/ham og ikke skulle med sin mor hjem. Moren blev stik tosset og smækkede med dørene og gik. 1 time senere kom hendes stedfar ( moren og stedfaren er skilt) han vil så tage hende hjem og hidser sig op overfor læren og råber og skriger. Min niece som er rigtig bange for stedfaren går i panik over hans opførsel og hopper ud af vinduet ( det er i stueetage) hun løber mens hun græder. Hun har ingen steder at tage hen og ingen mobil (den er blevet taget) hun ringer på hos en veninde hvor hun gemmer sig lige nu og vil ikke hjem. Hvad skal jeg gøre for at hjælpe pigen???

hvor ved du alt det fra?

Men stakkels pige. Er lige nu helt blank

Anmeld

3. december 2009

Honningblomst

hc=k skriver:

Find ud af hvor det nærmeste buc/ børne ungdoms center er og kør hende derned...der er uddannet personale der kan tage sig af hende, hjælpe hende og finde ud af hvad der sker i familien. Så kan hun og dem få den rigtige hjælp...man kan jo godt selv vælge at komme i en plejefamilie.

Knus Eva og STAKKELS pige..

Anmeld

3. december 2009

hc=k

Kruse1 skriver:

hvor ved du alt det fra?

Men stakkels pige. Er lige nu helt blank

Hun har lige sendt mig et brev på facebook

Anmeld

3. december 2009

hc=k

Eva skriver:

Find ud af hvor det nærmeste buc/ børne ungdoms center er og kør hende derned...der er uddannet personale der kan tage sig af hende, hjælpe hende og finde ud af hvad der sker i familien. Så kan hun og dem få den rigtige hjælp...man kan jo godt selv vælge at komme i en plejefamilie.

Knus Eva og STAKKELS pige..

Jeg har tænkt det samme og har også spurgt hende om jeg skal hente hende, men hun er bange for at sige hvor hun er hvis nu hendes mor eller stedfar opdager det, jeg har prøvet at forklare at de ikke kan finde hende hos mig da de ikke ved hvor jeg bor og ikke snakker med mig, men jeg kan jo ikke holde hende skjult her.

Anmeld

3. december 2009

Honningblomst

hc=k skriver:

Jeg har tænkt det samme og har også spurgt hende om jeg skal hente hende, men hun er bange for at sige hvor hun er hvis nu hendes mor eller stedfar opdager det, jeg har prøvet at forklare at de ikke kan finde hende hos mig da de ikke ved hvor jeg bor og ikke snakker med mig, men jeg kan jo ikke holde hende skjult her.

Hvor bor I henne i dk? der må være et sted i nærheden, eller ved jeg hvor der er et godt sted. Du kan evt skrive til mig.

Du skal få hende overbevist og sige at hvis ikke du henter hende så kommer politiet og så ryger hun hjem igen. Fortæl hende at du kan gør een forskel og at du lytter og stoler på hende...åh, det er så synd.

Knus..

Anmeld

3. december 2009

hc=k

Eva skriver:

Hvor bor I henne i dk? der må være et sted i nærheden, eller ved jeg hvor der er et godt sted. Du kan evt skrive til mig.

Du skal få hende overbevist og sige at hvis ikke du henter hende så kommer politiet og så ryger hun hjem igen. Fortæl hende at du kan gør een forskel og at du lytter og stoler på hende...åh, det er så synd.

Knus..

Hun bor i Fauverskov kommune eller hvad det hedder. I østjylland.

Jeg er bare så ked af at hun har det sådan her.

Anmeld

3. december 2009

Honningblomst

hc=k skriver:

Hun bor i Fauverskov kommune eller hvad det hedder. I østjylland.

Jeg er bare så ked af at hun har det sådan her.

I skal få fundet et sted derover....det må I...

Anmeld

3. december 2009

hc=k

Eva skriver:

I skal få fundet et sted derover....det må I...

Kan man søge om at få hende hjem til mig og bo ??

Anmeld

3. december 2009

N&J

Kan man søge om at få hende hjem til mig og bo ??

Det vil tage enorme mængder af tid, og kan ikke lade sig gøre lige med det samme, hvis overhovedet..  jeg ville også kontakte den akutte sociale myndighed.... prøve og søg på kommunes hjemmeside.. det kan være der står et nummer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.