Jeg er så arrig lige nu!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2009

TbCp

Min veninde havde spurgt om jeg ville lave en kage til hendes datters 1 års fødselsdag imorgen.
Jeg startede igår, lavede fyld og lagde kagen sammen og så i køleskabet. Her i min middagspause idag skulle jeg så smørre den op og så skal den pyntes i aftens.

Men de #&#/%"/)#" købebunde smuldrer bare fuldstændig når jeg forsøger at smørre dem. Nej hvor blev jeg hidsig.

Nu har jeg kylet kagen ud.

Fortæl mig lige at jeg kan nå at lave en kage til imorgen!
Det kan jeg sgu da ikke..... kan ikke nå at pynte den imorgen da jeg har fri kl. 15 og skal direkte til fødselsdag.

ÅHAA!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Mikkelmusen

Selvfølgelig kan du nå det. Bare i sving, og så må den bare trække lidt kortere. 

Held og lykke 

Anmeld

3. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg lavede en kage på en dag - bare i sving

Anmeld

3. december 2009

Ayasmor

De kager jeg lavede til min klasse er lavet på samme dag.. og de blev altså rigtig gode..

Anmeld

3. december 2009

JanneL

Hvis du har problemer med at smøre op, så fortynd din smørcreme med lidt kogt varmt vand eller lidt mælk, endelig kun lidt ad gangen, så du ikke får suppe. Og smør så op af flere omgange. Det gør ikke noget at fyld, kagekrummer og smørcreme bliver blandet lidt i de første lag. Sæt kagen på køl en times tid imellem hvert lag.

Når alt så er dækket kan du rette til med en varm paletkniv.

Held og lykke med den næste kage. Du kan sagtens lave pynten i forvejen.

Anmeld

3. december 2009

TbCp

Nu er jeg vist faldet lidt ned igen

Nej hvor var eg gal!!!

Jeg er ved at bage "verdens nemmeste chokoladekage" og imellemtiden har jeg lavet fyld. Når kagen er kølet ned samler jeg lagkagen og sætter den på køl. Inden jeg går i seng i aften smørrer jeg den op.
Og så må jeg bruge min middagspause i morgen til at pynte den.
Jeg laver mmf'en i aften så det er klart.

Puha troede ikke jeg ville nå det, men en lille køretur ordnede lige mine tanker og fik arrigskaben væk

JanneL... tak for rød om opsmørring det vil jeg tage til mig til en anden gang, hvis jeg bøvler med det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.