? omkring plukkeveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. december 2009

MaleneG

Hej dejlige tøser

Som de fleste andre gravide på denne tid 35+1 lider jeg en del under plukkeveer, nogen bider mere end andre.

Men .. Når de rigtig bider fat, så gør det ondt i numsen også

Er det helt normalt, eller ? Synes ikke at kunne finde nogen steder på nette nogen sammenhæng mellem plukkeveer, og denne ubehagelig trykken ved numsen samtidig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

Hej dejlige tøser

Som de fleste andre gravide på denne tid 35+1 lider jeg en del under plukkeveer, nogen bider mere end andre.

Men .. Når de rigtig bider fat, så gør det ondt i numsen også

Er det helt normalt, eller ? Synes ikke at kunne finde nogen steder på nette nogen sammenhæng mellem plukkeveer, og denne ubehagelig trykken ved numsen samtidig.

det er normalt, sådan gør det også ved mig og gjorde det også i min første graviditet.. 

knus karina 30+2

Anmeld

3. december 2009

MaleneG

karina22 skriver:

det er normalt, sådan gør det også ved mig og gjorde det også i min første graviditet.. 

knus karina 30+2

Det var godt .. Troede lige at jeg var helt mærkelig, når jeg ikke kunne finde noget om det.

Anmeld

3. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

Det var godt .. Troede lige at jeg var helt mærkelig, når jeg ikke kunne finde noget om det.

det er du ikke

det er en lidt ubehagelig følelse og især hvis man ikke har prøvet det før og ikke ved om det er normalt.. man tænker tit, er det fordi der er ved at ske noget eller hva er det. men det ved man jo heller ikke, om det er noget som udvikler sig. der er jo ikke lang tid til at det er din tur..

Anmeld

3. december 2009

Lærke90

Jep, sådan har jeg det også. Det sker dog oftes når jeg sidder ned

Anmeld

3. december 2009

MaleneG

karina22 skriver:

det er du ikke

det er en lidt ubehagelig følelse og især hvis man ikke har prøvet det før og ikke ved om det er normalt.. man tænker tit, er det fordi der er ved at ske noget eller hva er det. men det ved man jo heller ikke, om det er noget som udvikler sig. der er jo ikke lang tid til at det er din tur..

nej der er ikke længe igen .. Men, hun må gerne lige blive derinde 2 uger endnu så jeg lige kan få det sidste af min uddannelse med før jeg skal have hue på

Anmeld

3. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

nej der er ikke længe igen .. Men, hun må gerne lige blive derinde 2 uger endnu så jeg lige kan få det sidste af min uddannelse med før jeg skal have hue på

uhh, ja det ville da være perfekt.. så må du samle benene lidt endnu.. hi hi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.