De der brune pletter på huden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.885 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Mor til Frederic og Freya

... syntes de stadig yngler som kaniner.

- gamle og nye der vokser - nye små i både lys og mørke brune - mange bliver nærmest helt sorte. Selv på bryster, føder og hænder.

Fik at vide under graviditet, at dem kunne der godt komme flere af pga den 'hormonelle' forandring og at de ville forsvinde igen.

Er ikke 'polet - neger' og tror jeg tog sol 2 gange under graviditet, men idag er prinsen jo 15 mdr, så de hormoner burde da være ude af system.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Kaufie

Min prins er 2 år og 4 mdr - men mine pletter er der også stadig. Dog heldigvis slet ikke så udtalt som under graviditeten, men plamagerne i ansigtet er der - og bliver tydligere om sommeren.

Jeg er så også disponeret for fregner og pletter i det hele taget - kan jo bare se på min mor og mormor, som var kronisk brun i ansigt, barm og arme.

Kan desværre ikke give dig den trøst du gerne vil have.... Jeg tror vi må lære at leve med dem.

Anmeld

3. december 2009

Bondepigen

Frederic's moar skriver:

... syntes de stadig yngler som kaniner.

- gamle og nye der vokser - nye små i både lys og mørke brune - mange bliver nærmest helt sorte. Selv på bryster, føder og hænder.

Fik at vide under graviditet, at dem kunne der godt komme flere af pga den 'hormonelle' forandring og at de ville forsvinde igen.

Er ikke 'polet - neger' og tror jeg tog sol 2 gange under graviditet, men idag er prinsen jo 15 mdr, så de hormoner burde da være ude af system.

Snak med lægen. For jeg tror da ikke det er normalt at der ligefrem kommer flere... (medmindre du da er gravid igen?!)

Anmeld

3. december 2009

Sees

Jeg får tit af vide af min læge at jeg jo liiiige skal huske at der går 7 år ( SYV ÅR!!!!!) før ens krop er helt normal ige, efter en fødsel ..

Anmeld

3. december 2009

bondepigen skriver:

Snak med lægen. For jeg tror da ikke det er normalt at der ligefrem kommer flere... (medmindre du da er gravid igen?!)

he he nej.. vi har haft sex en gang siden frederic blev lavet..

Anmeld

3. december 2009

MetteLetten skriver:

Jeg får tit af vide af min læge at jeg jo liiiige skal huske at der går 7 år ( SYV ÅR!!!!!) før ens krop er helt normal ige, efter en fødsel ..

7 år... hold da op..

Anmeld

3. december 2009

Sees

Frederic's moar skriver:

7 år... hold da op..

ja, det er vildt, og næsten ikke til at holde ud

Anmeld

3. december 2009

MetteLetten skriver:

ja, det er vildt, og næsten ikke til at holde ud

hvis de fortsætter med denne fart, tør jeg slet ikke tænke på hvordan jeg ser ud om 6 år...

Anmeld

3. december 2009

Sees

Frederic's moar skriver:

hvis de fortsætter med denne fart, tør jeg slet ikke tænke på hvordan jeg ser ud om 6 år...

Nej det kan jeg da godt forstå
Ej, hvis det fortsætter, så synes jeg da lige du skal snakke med doktormanden !

Anmeld

3. december 2009

Sees

Frederic's moar skriver:

Nej det kan jeg da godt forstå
Ej, hvis det fortsætter, så synes jeg da lige du skal snakke med doktormanden !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.