Det eneste min søn ønsker sig er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Honningblomst

et sponsorbarn...vi snakkede om børn ude i verden den anden dag, om at vi de sidste år har købt en gave til de fattige børn. Om hvordan vi i DK er heldige at leve som vi gør og så snakkede vi også om min søster der har et sponsorbarn.

Da Bertram så havde siddet lidt, så kom det fra ham: "Mor, når jeg kommer hjem, så skal vi sende mine penge fra sparegrisen til et barn der har brug for hjælp, så jeg kan hjælpe det med at blive voksen og det skal have penge hver uge".  Jeg må sige jeg blev rørt og da han fik hans første kalendergave, kom det fra ham igen at han hellere ville have et barn at hjælpe og han ønsker sig det nu i julegave.

Jeg synes jo det er en lidt dyr gave, men ved ikke...mon der er andre måder hvorpå vi kan hjælpe og så han kan se han gør det? Nogle gode idéer?

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Ranarupta

Hej, 

Jeg har ingen gode idéer, men er dog meget nysgerrig efter at høre mere om dét at købe gaver til fattige børn.

Er det danske børn? Hvordan foregår det?

Anmeld

3. december 2009

Honningblomst

Ranarupta skriver:

Hej, 

Jeg har ingen gode idéer, men er dog meget nysgerrig efter at høre mere om dét at købe gaver til fattige børn.

Er det danske børn? Hvordan foregår det?

www.gaverdergavner.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.