Hjælp til smart ventetøj på nettet eller i midtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.597 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Da jeg er gravid med mit andet barn er min mave allerede nu i uge 11 blevet forholdsvis stor. Jeg kan ihvert fald ikke passe mine alm. jeans, uden at de strammer og jeg får ondt i maven

Har idag været en tur i Viborg for at finde lidt graviditetstøj, men hold da op hvor er det begrænset hvad man kan få.... én eneste butik forhandlede det, men det var meget begrænset hvad man kunne få derinde, og udvalget var faktisk dårligt.

Er der nogle af jer, der kan anbefale nogle steder hvor man kan købe smart graviditetstøj med et bredt udvalg???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Vidunderligeunger

hvor bor du i midtjylland?? jeg købte lidt i h & m igår i herning centret, det var ikke det hele der var suuper flot, men det jeg købte kan man nemlig også bruge bagefter (et par tunikaer)...

ellers er der på mamalicious hjemmeside en oversigt over hvor deres butikker er, og det tæj derinde fra synes jeg også er ret fedt..

Min løsning udover ventetøj er leggins fra SAMSØE/SAMSØE og Vila. og nogle laaaange toppe i en større størrelse end normalt med en eller anden form for tunika over det kan alle gå i, og det er smart både vinter og sommer... supp. med benvarmere lige pt med disse froskgrader

Anmeld

3. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg bor faktisk imellem Viborg og Herning.

Jeg tror da lige at jeg skal en tur i H&M i Herning centeret imorgen formiddag at kigge... Den i Viborg havde intet ventetøj.

Ved du om der ligger nogle butikker inde i gågaden som har ventetøj?

Anmeld

3. december 2009

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

Jeg tror da lige at jeg skal en tur i H&M i Herning centeret imorgen formiddag at kigge... Den i Viborg havde intet ventetøj.

kun at der er en h og m, men prøv og ta ned og kig... der ligger en bestseller i viborg hvor de handler mama licious - var måske der du var inde??

Anmeld

3. december 2009

Mussen2

Fejl

Anmeld

3. december 2009

Livsmor

Der er mange steder på nettet, prøv at google ventetøj. Har selv tidligere købt hos www.abovo.dk, og har været godt tilfreds. Ellers www.mamalicious.com.
Håber du finder noget ;O)

Anmeld

3. december 2009

liv09

Mathildesmor skriver:

Jeg ved af personlig erfaring at der ikke er nogen butikker i Herning gågade der har noget ordentligt ventetøj. Jeg måtte til Århus for at finde noget. Der har bestseller butikken tilgengæld en masse fedt.. Prøv der hvis du kan slippe afsted med det

Anmeld

3. december 2009

vatten

3. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Bestseller i Viborg, har noget vildt godt graviditets tøj, og billigt egentlig også.. Og så er der rabat på det for tiden

Anmeld

3. december 2009

lulle1985

jeg ved der ligger en ventetøjs/børnetøjsforetning i Brande som er rigtig god og har masser af ventebukser... tøjet kan både købes på deres hjemmeside eller i butikken... hjemmesiden er www.nameit.dk.

knus louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.