Hvor vigtig er julegaven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. december 2009

hc=k

Min kæreste og jeg er lidt uenige om hvor vidt vi skal købe en gave til vores søn til jul eller ej. Kristopher er 8 måneder og skal holde hans første jul nu her. Hans far mener ikke at vi selv behøver at købe en gave fordi han får så meget af alle de andre, jeg mener at vi skal købe et eller andet til ham fordi det virker lidt underligt ikke at give ham en julegave. Hva mener i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Valle81

hc=k skriver:

Min kæreste og jeg er lidt uenige om hvor vidt vi skal købe en gave til vores søn til jul eller ej. Kristopher er 8 måneder og skal holde hans første jul nu her. Hans far mener ikke at vi selv behøver at købe en gave fordi han får så meget af alle de andre, jeg mener at vi skal købe et eller andet til ham fordi det virker lidt underligt ikke at give ham en julegave. Hva mener i??

He he,

Jeg synes nok lidt begge dele, men ville nok selv købe en lille ting:0) Man kan jo sagtens finde en lille ting, behøver jo ikke bruger mange 100 kr:0)

Christina, som altid for købt for mange julegaver til sin datter og "bonussøn" selvom jeg siger, NU BEGRÆNSER DU DIG ALTSÅ:0)

Anmeld

3. december 2009

BK

hc=k skriver:

Efter min mening er det altså nærighed ikke at ville købe en gave til ham fordi han får så meget af alle andre...

Han skal efter min mening have en gave, min søn fik af os en uro til hans seng... Vores datter fik en Play 'n' Learn Poppy i deres første julegave...

Anmeld

3. december 2009

vatten

Jeg synes ikke det er nødvendigt, men hvis han manglede en ting eller jeg faldt over noget fint tøj eller noget, kunne jeg godt finde på at købe det og pakke det ind.

Jeg kan slet ikke huske, om jeg gav Mathias julegave første jul.. Men han fik i hvert fald kun tøj i fødselsdagsgave, da han alligevel skulle have det.

Anmeld

3. december 2009

quity

Jeg havde termin i mandags (har dog ikke født endnu) og jeg køber en julegave tilden bette, selvom den ikke har nogen som helst forståelse for noget. Men det jeg køber bliver noget brugbart, evt tøj eller baby legetøj. Jeg vil ikke bruge ret mange penge på det, men synes at der skal være en lille ting.

Anmeld

3. december 2009

mama09

Latifa er 9 mdr til jul - jeg har "bare" købt lidt tøj til hende og thats it - for hun får i hoved og røv af andre... Når hun bliver ældre næste år eks. skal hun forkæles af os noget mere - men ikke denne jul  er nemlig sikker på hun også sover når vi åbner gaver

Anmeld

3. december 2009

N&J

Ja okey Nikita får så omkring 7 gaver af mig men de er alle købt lidt gennem mdr. og på tilbud, det bedste jeg har købt er bamsemelodiboks, hun elsker bamse og kylling, så den tror jeg bliver et hit når hun får lov at høre den, og så har jeg købt noget legetøj, og et træpuslespil til 30 kr. altså det behøver jo ikke at være dyre ting, men et eller andet skal han da have.. 

Anmeld

3. december 2009

JustAnotherName

Ja, børnene skal nok få gaver nok. Er ret sikker på de ikke bliver snydt for gaver af andre ....men hvorfor skulle de så "snydes" for een fra far og mor?
Selvom de er for små til at forstå, så VIL jeg have en julegave til mine unger!

Min ældste datter var 3 måneder gammel, da hun holdt sin første jul.
Da fik hun et legetæppe og en knitredukke fra Lamaze + en blød bog fra Bambino.

Min yngste datter er 7 måneder gammel juleaften i år.
Hun får en suttekæde med navn på og så en ny autostol af os.

Tit køber vi ting som vi alligevel skulle have til dem - ting som er lidt dyrre at anskaffe, så det bliver en del af deres gave... Så får de det af os + også et stykke legetøj eller lignende, som er noget DE bliver glade for (for de praktiske ting, er jo mere en gave for os forældre, end for dem)!
Så der er ofte både en "kedelig gave" - såsom en ny barnevogn, autostol, juniorseng eller lignende og en "sjov gave" i form af noget legetøj 

Anmeld

7. december 2009

Diana...

Det forstå det jo ikke endnu så det jo mere for forældrenes skyld ind barnets Men her får Lucas os julegave og han er 10 måneder til den tid.

Anmeld

7. december 2009

mor_sabina

hc=k skriver:

Phillip får en wheely bug og ikke andet, jeg har bestemt mig for at han de næste par år ikke behøver få andet end en lille ting og altså ikke for et bestemt beløb, da han jo får så meget hele tiden, så kan vi spare de penge og bruge dem et andet sted (det ender jo alligevel med at blive til ham).

Men jeg vil gerne give ham en ting men behøver ikke nødvendigvis at være en stor gave eller for mange penge da han jo ikke har så meget glæde af det og det mener jeg ik øvrigt ikke han har før han bliver et par år ældre. Gaver skal han nok få rigeligt af selv om der ikke står mor og far på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.