Stof i sutteflasker kan give kræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Karo

Det er da værd at tænke over inden man indvistere i en sutteflaske.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-26821641.ht ml

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

hc=k

Den melder fejl 404

Anmeld

3. december 2009

Karo

3. december 2009

LouiseNielsen

Alt giver sku kræft efterhånden, så tror man skal ta nogen af tingene med et gram salt....

Anmeld

3. december 2009

hc=k

Det er mega frustrende at de foskere og læger siger at alt giver kræft. Man kan jo ikke engang trække vejret uden at få kræft. Min dreng er flaskebarn, men jeg kan da ikke gå og bekymre mig over om han måske får kræft for ungen skulle jo have mad...

Åh jeg synes virkelig snart ikke man kan noget uden at få kræft...

Anmeld

3. december 2009

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Det er mega frustrende at de foskere og læger siger at alt giver kræft. Man kan jo ikke engang trække vejret uden at få kræft. Min dreng er flaskebarn, men jeg kan da ikke gå og bekymre mig over om han måske får kræft for ungen skulle jo have mad...

Åh jeg synes virkelig snart ikke man kan noget uden at få kræft...

det er jo ikke sikkert der var BPA i dine flasker...

Anmeld

3. december 2009

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Alt giver sku kræft efterhånden, så tror man skal ta nogen af tingene med et gram salt....

og ellers skulle man anerkende den forskning som ligger for dagen.... i sidste ende kunne de bare forbyd det stof of så var der kun BPA frie flasker på markedet.... men det drejer sig om kroner og ører....

Anmeld

3. december 2009

hc=k

ka-ri-na skriver:

det er jo ikke sikkert der var BPA i dine flasker...

Nej nej det ved jeg også godt, men bare det at jeg jo ikke kan være sikker. Jeg vil ikke bekymre mig

Anmeld

3. december 2009

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Nej nej det ved jeg også godt, men bare det at jeg jo ikke kan være sikker. Jeg vil ikke bekymre mig

sket er sket..... og det er ikke sikkert der har været BPA i:0) men ja det er da frustrerende at man hele tiden finder flere og flere ting der kan være kræft fremkaldende....

Anmeld

3. december 2009

signe117

Sutteflasker uden kemi: "Green to grow"

jeg kender dem fra www.viable.dk som forhandler masser af økologiske og bæredygtige baby- og børneting - de fås sikkert også andre steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.