Vi har været hos fotografen igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. december 2009

JustAnotherName

Begge pigerne er blevet fotograferet idag til familie-julegaven fra pigerne.

Familien får det i brun-toner (det skjuler mest Bianca's rødme om mund og næse + at pigerne er ret lyse/blege i huden)

Det i farve har vi kun ét enkelt af, som jeg selv har beholdt!

JEG VISER LIGE BEGGE UDGAVER I DETTE INDLÆG 

Vi har det selv fået det i størrelse 20x30, som skal rammes ind og hænge i stuen.
Og snart skal jeg have bestilt lærredsfoto (30x40) i svæveramme af Celina, så har vi også sådan ét af BEGGE vores piger 

Uhh, jeg holder så meget af de billeder!!!
Vi er ikke ret ofte hos en proff. fotograf (det er jo temmelig dyrt at komme der for tit!), men sådan cirka eén gang om året, så får jeg lige foreviget mine dyrbareste kære små.... Og de billeder betyder bare SÅ MEGET for mig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

TbCp

Årh de er bare dejlige Katrine!

Vi har aldrig været ved en rigtig fotograf med Liva. Eller dvs. sidste år i november fik hele Carstens familie taget et stort familiefoto til deres forældre i julegave. Der kunne man så også få taget af "de små famlier" altså bare vores lille Carsten/Tina/Liva familie. Men ellers har vi ikke været hos en rigtig fotograf.

Anmeld

3. december 2009

Karo

Sikken et skønt billede. Både med og uden farve er det et rigtigt flot billede af pigerne

Anmeld

3. december 2009

Vinker

Det er bare et super godt billede af dine SMUKKE piger

Anmeld

3. december 2009

JustAnotherName

Tak skal I have.

Jeg er også bare rigtig glad for det billede af dem sammen!

Jeg har det farvede billede siddende i min kalender som "forside-billede" + et lille ét af dem i brun-toner i min pung også
Der er dejligt altid lige at kunne se på dem, når man er ude, og lige savner at se deres kønne ansigter *smiler*

Anmeld

3. december 2009

Jannie Thorup

Hold da op hvor har du ellers bare de dejligste piger der.  Lige til at kysse.

Jeg synes begge billeder er rigtig flotte. Sådan en gave ville jeg blive glad for.

Jannie

Anmeld

4. december 2009

Kruse90

så flotte billeder

Vi kan jo også lave det på lærrede
med svæveramme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.