Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JustAnotherName skriver: Ingen af delene ...er klart mest fan af Nokia.Men jeg ejer en Samsung, så det må jo nok blive mit svar - SAMSUNG! Genbrug - yt eller in ??
Ingen af delene ...er klart mest fan af Nokia.Men jeg ejer en Samsung, så det må jo nok blive mit svar - SAMSUNG!
Genbrug - yt eller in ??
IN
edward cullen eller jacob black?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: IN edward cullen eller jacob black?
edward!!! kender nemlig ik ham den anden haha..
karen volf eller hjemmebag??
BlyViol skriver: edward!!! kender nemlig ik ham den anden haha.. karen volf eller hjemmebag??
Helt klart hjemmebag.. det smager altså bare bedre
Flæskesteg eller kalkun??
MetteLetten skriver: Frikadeller Jensens bøfhus eller Bones ?
Frikadeller Jensens bøfhus eller Bones ?
den blev da helt sprunget over den her
helt klart BONES!!! det er bare sååååå godt. kæresten har fødselsdag den 19 og der skal vi helt klart på Bones
risengrød eller risalamande??
tb skriver: den blev da helt sprunget over den her helt klart BONES!!! det er bare sååååå godt. kæresten har fødselsdag den 19 og der skal vi helt klart på Bones risengrød eller risalamande??
Så snupper jeg din Tb..
Helt klart ris'a'la mande, kan ikke lide risengrød
Flæskesteg eller kalkun
kalkun, er ikke så vild med flæskesteg
køre bil eller cykle??
lotte30 skriver: kalkun, er ikke så vild med flæskesteg køre bil eller cykle??
Bil - kommer hurtigere frem og rart når det regner...
Selvbruner eller Solarie?
MoarJ skriver: Bil - kommer hurtigere frem og rart når det regner... Selvbruner eller Solarie?
Solaire, hvis det skulle være - Det ser mere "ægte" ud .. Men bruger nu ikke nogle af delene .. langt eller kort hår ?
MetteLetten skriver: Solaire, hvis det skulle være - Det ser mere "ægte" ud .. Men bruger nu ikke nogle af delene .. langt eller kort hår ?
Langt hår.. passer bare bedre til mig..
Jul på slottet eller nissebanden
NikitasMoar skriver: Langt hår.. passer bare bedre til mig.. Jul på slottet eller nissebanden
uh uh uh , den er svær ..Jul på slottet, tror jeg .. Argh ..Jo, det bliver det nød til at være ! Få gaver, eller give gaver ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128