For eller imod? (Lille leg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

otlitrom

MoarJ skriver:

Blå mænd.... :O) Den er så sjov...

Det er svært efterhånden at komme på noget...

Julefrokost ude eller hjemme?

Ude! Har ingen opvaskemaskine!

Indien eller New Zealand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

FrkT

kitty skriver:

Ude! Har ingen opvaskemaskine!

Indien eller New Zealand?

Har ikke været nogen af stederne, men skulle jeg vælge hvor jeg helst ville hen af de to steder må det klart blive Indien....

Letmælk eller skummetmælk??

Anmeld

12. december 2009

Dansker i England

FrkT skriver:

Har ikke været nogen af stederne, men skulle jeg vælge hvor jeg helst ville hen af de to steder må det klart blive Indien....

Letmælk eller skummetmælk??

Det må blive letmælk??? (Vores mælk har 2% fedt - er det ikke det samme som letmælk)

Pizza eller kinesisk take away

Anmeld

13. december 2009

CamiRon

Klart Pizza - Kinesisk takeaway er for friture-fedtet til mig, så hellere en klistret dressingbelagt pizza. Hehe...

Sommerferie i DK eller udlandet?  (For lige at fjerne fokus fra sneen udenfor ligenu)

Anmeld

13. december 2009

otlitrom

CamiRon skriver:

Klart Pizza - Kinesisk takeaway er for friture-fedtet til mig, så hellere en klistret dressingbelagt pizza. Hehe...

Sommerferie i DK eller udlandet?  (For lige at fjerne fokus fra sneen udenfor ligenu)

udlandet! Min kæreste er fra Færøerne, så vi ender altid deroppe om sommeren.. og det er dejligt! Ellers en tur sydpå!

cykel eller bil til arbejde/skole?

Anmeld

13. december 2009

FrkT

kitty skriver:

udlandet! Min kæreste er fra Færøerne, så vi ender altid deroppe om sommeren.. og det er dejligt! Ellers en tur sydpå!

cykel eller bil til arbejde/skole?

Hehe, må nok krybe til korset og sige BIL på arbejde. Jeg er simpelthen for doven til at cykle de 6-7 km jeg har hver vej på arbejde. Eller det er egentlig ikke så meget selve det at cykle det, det er mere det ekstra tid jeg skal bruge på at komme til og fra arbejde (og det tidligere jeg skal stå op om morgenen, hvor jeg skal møde kl 7). Så BIL. Dog har Jens den også en del, og der tager jeg så scooteren.

Bad om morgenen eller om aftenen?? (til dig selv altså)

Anmeld

13. december 2009

otlitrom

FrkT skriver:

Hehe, må nok krybe til korset og sige BIL på arbejde. Jeg er simpelthen for doven til at cykle de 6-7 km jeg har hver vej på arbejde. Eller det er egentlig ikke så meget selve det at cykle det, det er mere det ekstra tid jeg skal bruge på at komme til og fra arbejde (og det tidligere jeg skal stå op om morgenen, hvor jeg skal møde kl 7). Så BIL. Dog har Jens den også en del, og der tager jeg så scooteren.

Bad om morgenen eller om aftenen?? (til dig selv altså)

Om aftenen. Har lige været i bad nu

Det begynder altså at blive rigtig svært. Hvis den har været der før, så sorry

Små eller store gaver til jul? (Til dig)

Anmeld

13. december 2009

silden85

kitty skriver:

Om aftenen. Har lige været i bad nu

Det begynder altså at blive rigtig svært. Hvis den har været der før, så sorry

Små eller store gaver til jul? (Til dig)

små gaver så kan der være at man får smykker, elsker smykker

And eller Flæskesteg - juleaften?

Anmeld

13. december 2009

FrkT

silden85 skriver:

små gaver så kan der være at man får smykker, elsker smykker

And eller Flæskesteg - juleaften?

AAAAAND!

Juleaften med mange (over 6) eller lidt (under 6) folk?? - ikke hvad du skal, men hvad du helst vil??

Anmeld

13. december 2009

otlitrom

FrkT skriver:

AAAAAND!

Juleaften med mange (over 6) eller lidt (under 6) folk?? - ikke hvad du skal, men hvad du helst vil??

over 6 mennesker. Med svigerfamilien.. De forstår virkelig at holde god jul

l yshåret eller mørkhåret mand? Hvad troede du, inden du mødte ham du har nu? (Var overbevist om at jeg sku finde en mørkhåret.. men nej )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.