Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal der ikke lidt liv i denne her igen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Pakkekalender, så er der noget at glæde sig til hver dag... Jeg nøjes med adventsgaver fra kæresten... Tuborg eller Carlsberg?
Pakkekalender, så er der noget at glæde sig til hver dag... Jeg nøjes med adventsgaver fra kæresten...
Tuborg eller Carlsberg?
Helt klart Carlsberg
Risengrød med rød saftevand til eller med nisseøl til??
FrkT skriver: Helt klart Carlsberg Risengrød med rød saftevand til eller med nisseøl til??
Det skal være nisseøl....
Hjemmebagt brunkage eller købt?
MoarJ skriver: Det skal være nisseøl.... Hjemmebagt brunkage eller købt?
ej en sjov leg
helt sikkert hjemmebag
julekalender eller tv avisen
millesofie skriver: ej en sjov leg helt sikkert hjemmebag julekalender eller tv avisen
Helt sikkert julekalender
Brunkager eller pebernødder?
FrkT skriver: Helt sikkert julekalender Brunkager eller pebernødder?
Brunkager.............
Drenge eller piger???
Anna-jonas skriver: Brunkager............. Drenge eller piger???
begge dele men har en dreng nu så ville være dejligt med en lille pige næste gang...
hmm..
sengeborde ja el nej?
grinbidderen skriver: begge dele men har en dreng nu så ville være dejligt med en lille pige næste gang... hmm.. sengeborde ja el nej?
Helt klart ja.. for jeg slæber alt muligt med i soveværelset...
Teletubbies eller Mummitroldene?
MoarJ skriver: Helt klart ja.. for jeg slæber alt muligt med i soveværelset... Teletubbies eller Mummitroldene?
MUMMI TROLDENE:O)- de er da bare total retro
Ok den her er lidt svær tror jeg:
Blind eller døv?
Apples skriver: MUMMI TROLDENE:O)- de er da bare total retro Ok den her er lidt svær tror jeg: Blind eller døv?
døv - lige sådan umiddelbart forestiller jeg mig, at det er lettere at begå sig i samfundet som døv.
pyjamas eller natkjole?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128