Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Linda skriver: bukser... føler mig så kluntet i alt andet... land eller by?
bukser... føler mig så kluntet i alt andet...
land eller by?
Hvorfor skal de være så svære ?Må man godt lige forstad ? Må nok sige .. BY ! Sko eller støvler ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sussie&Lilje skriver: By, - og den eneste grund er at jeg aldrig har prøvet andet hehe Serier eller film?
By, - og den eneste grund er at jeg aldrig har prøvet andet hehe
Serier eller film?
Serier, serier, serier - ELSKER spændingen, ved at vente til næste dag Joey eller Chandler ?
MetteLetten skriver: Serier, serier, serier - ELSKER spændingen, ved at vente til næste dag Joey eller Chandler ?
Chandler! Elsker en mand med humor!
Brune eller hvide kartofler?
Ranarupta skriver: Chandler! Elsker en mand med humor! Brune eller hvide kartofler?
IKKE brune - De bliver hurtigt for søde for mig. Burger eller sandwich ?
MetteLetten skriver: IKKE brune - De bliver hurtigt for søde for mig. Burger eller sandwich ?
Den var svær!
Sandwich, tror jeg. (Hvis den er lavet ordentligt...)
Wii eller PS3?
Ranarupta skriver: Den var svær! Sandwich, tror jeg. (Hvis den er lavet ordentligt...) Wii eller PS3?
Wii .. Klart wii, det er et mere socialt spil, synes jeg. Robinson eller Paradise Hotel ?
MetteLetten skriver: Wii .. Klart wii, det er et mere socialt spil, synes jeg. Robinson eller Paradise Hotel ?
Helt klart Paradise!! Det er alt for morsomt!
Hipsters eller g-streng?
Ranarupta skriver: Helt klart Paradise!! Det er alt for morsomt! Hipsters eller g-streng?
Haha, ja - Helt enig, Paradise Hotel er geialt Øh .. Der må det være ..g-streng ! Strand eller Pool ?
MetteLetten skriver: Haha, ja - Helt enig, Paradise Hotel er geialt Øh .. Der må det være ..g-streng ! Strand eller Pool ?
Strand... *drømmer mig langt væk til varme*
Rødvin eller hvidvin?
Ranarupta skriver: Strand... *drømmer mig langt væk til varme* Rødvin eller hvidvin?
Hvidvin - Helst en sød en ! Skiferie eller Charterferie ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128