Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MetteLetten skriver: Ja, også helt Telmore, her uhh .. Torden, det er så hyggeligt Facebook eller baby.dk ?
Ja, også helt Telmore, her uhh .. Torden, det er så hyggeligt Facebook eller baby.dk ?
ja torden er super hyggeligt især hvis strømmen går. Så står den bare på stearinlys og kort spil herhjemmeBaby.dk har ikke facebook. og helst rugbrød det elsker jeg1 eller 2 hunde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse1 skriver: ja torden er super hyggeligt især hvis strømmen går. Så står den bare på stearinlys og kort spil herhjemmeBaby.dk har ikke facebook. og helst rugbrød det elsker jeg1 eller 2 hunde?
1.
Er mest til katte.
Ice tea el. te?
T240710 skriver: 1. Er mest til katte. Ice tea el. te?
Ice Tea, helt klart ..Er generalt ikke særlig god til varme drikke. Lyskæde eller levende lys på juletræet ?
MetteLetten skriver: Ice Tea, helt klart ..Er generalt ikke særlig god til varme drikke. Lyskæde eller levende lys på juletræet ?
Levende lys helt sikkert
Det er så skide hyggeligt.
Citroén el. Volvo?
levendelysman skal bare sørge for at passe på at der ikke går ind i hundendetrægulv eller gulvtæppe?
Trægulv - det er pænt og let at holde rent. Syntes gulvtæpper suger skidt til sig altid.
hvad vil du helst ha i julegave:
hjemmelavet gave eller det du ønsker dig fra Imerco?
T240710 skriver: Levende lys helt sikkert Det er så skide hyggeligt. Citroén el. Volvo?
volvo helt klart har selv en volvo v50 den er bare super go
singleliv eller de unge mødre??
CamiRon skriver: Trægulv - det er pænt og let at holde rent. Syntes gulvtæpper suger skidt til sig altid. hvad vil du helst ha i julegave: hjemmelavet gave eller det du ønsker dig fra Imerco?
Det jeg ønsker mig fra ImercoElsker gaver fra Imercoand eller flæskesteg juleaften?
Kruse1 skriver: Det jeg ønsker mig fra ImercoElsker gaver fra Imercoand eller flæskesteg juleaften?
And - helt klart, i min familie får vi tit flæskesteg i mange andre anledninger.. Så anden er favorit juleaften.. Mmmm... bare andesovsen.. Mums...
Hvid eller Sort?
saxi skriver: And - helt klart, i min familie får vi tit flæskesteg i mange andre anledninger.. Så anden er favorit juleaften.. Mmmm... bare andesovsen.. Mums... Hvid eller Sort?
Hvid men kan lide begge farver - gerne sammen!
Syn eller hørelse?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128