scanning og 3. jordemoderbesøg overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så var vi til endnu en scanning i går - dels for at tjekke livmoderhalsen (37mm ) og dels for at se om moderkagen var rykket væk - over 4 cm væk, så der burde ikke være noget i vejen for at jeg kan føde prinsessen på den gode gammeldags måde YAY, en kæmpe lettelse som Daniel og jeg fejrede ved at købe møbler til lillepigens værelse Scanningen var rigtig god og hun vejer lige omkring 1100 gram.

Har været til 3. jordemoder besøg i dag, og hun havde ikke andet end ros til mig. Er blevet tilmeldt vandgymnastik (starter d. 5/1 og har én gang om ugen i 6 uger), så det glæder jeg mig meget til

Bare en lille update herfra..

Knus Caroline - glad, lettet og smask forelsket i farmand Daniel som pusler om prinsessens værelse så alt er perfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Så var vi til endnu en scanning i går - dels for at tjekke livmoderhalsen (37mm ) og dels for at se om moderkagen var rykket væk - over 4 cm væk, så der burde ikke være noget i vejen for at jeg kan føde prinsessen på den gode gammeldags måde YAY, en kæmpe lettelse som Daniel og jeg fejrede ved at købe møbler til lillepigens værelse Scanningen var rigtig god og hun vejer lige omkring 1100 gram.

Har været til 3. jordemoder besøg i dag, og hun havde ikke andet end ros til mig. Er blevet tilmeldt vandgymnastik (starter d. 5/1 og har én gang om ugen i 6 uger), så det glæder jeg mig meget til

Bare en lille update herfra..

Knus Caroline - glad, lettet og smask forelsket i farmand Daniel som pusler om prinsessens værelse så alt er perfekt

Uh, det kan jo slet ikke være bedre... Så dejligt....

Tænkte på, går du til jm i Silkeborg? Hvis ja, Hvad hedder din jm?

Anmeld

2. december 2009

Moderator

MoarJ skriver:

Uh, det kan jo slet ikke være bedre... Så dejligt....

Tænkte på, går du til jm i Silkeborg? Hvis ja, Hvad hedder din jm?

Ja, hun er tilknyttet Silkeborg, men sidder så i Hammel én gang om ugen. Hun hedder Pernille!? Kender du hende? Ret ung... smadder sød

Anmeld

2. december 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Ja, hun er tilknyttet Silkeborg, men sidder så i Hammel én gang om ugen. Hun hedder Pernille!? Kender du hende? Ret ung... smadder sød

Okey... Nej kender hende ikke lige... Har sikkert set hende i silkeborg... Jeg havde en der hed Marie, rigtig skøn og rar...

Anmeld

2. december 2009

Moderator

MoarJ skriver:

Okey... Nej kender hende ikke lige... Har sikkert set hende i silkeborg... Jeg havde en der hed Marie, rigtig skøn og rar...

hende kender jeg ikke.. det er vist også kun 2 af jordemødrene fra Silkeborg der kommer til Hammel, så det er måske ikke så underligt at jeg ikke kender dem i Silkeborg

Anmeld

2. december 2009

Ansemusen

Det lyder bare rigtig godt Caroline  Tillykke med at baby har det godt og at moderkagen har rykket sig (lå din også fortil som min? Og ved du hvor ofte de flytter sig så man undgår kejsersnit?).

Der er bare ikke noget bedre end når ens mænd engagerer sig i den lille, det gør bare én helt blød i knæene *suk*

Anmeld

2. december 2009

Moderator

Ansemusen skriver:

Det lyder bare rigtig godt Caroline  Tillykke med at baby har det godt og at moderkagen har rykket sig (lå din også fortil som min? Og ved du hvor ofte de flytter sig så man undgår kejsersnit?).

Der er bare ikke noget bedre end når ens mænd engagerer sig i den lille, det gør bare én helt blød i knæene *suk*

Ja, den lå fortil og foran udgangen

Tror nok det er i 5% af tilfældende hvor moderkagen IKKE rykker sig væk, og de er nødt til at lave pks... så det er heldigvis ikke ret ofte

Anmeld

2. december 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

hende kender jeg ikke.. det er vist også kun 2 af jordemødrene fra Silkeborg der kommer til Hammel, så det er måske ikke så underligt at jeg ikke kender dem i Silkeborg

Okey.. Vidste faktisk ikke der var nogen som var tilknyttet i Hammel...

Anmeld

2. december 2009

Moderator

MoarJ skriver:

Okey.. Vidste faktisk ikke der var nogen som var tilknyttet i Hammel...

de er på Søndervangsskolen hver onsdag... efter nytår flytter de op ved svømmehallen om tirsdagen det er smart, for jeg skal gå til svømning hver tirsdag

Anmeld

2. december 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

de er på Søndervangsskolen hver onsdag... efter nytår flytter de op ved svømmehallen om tirsdagen det er smart, for jeg skal gå til svømning hver tirsdag

Hvor lækkert... Jeg går til kontrol i Hammel et par gange om måneden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.