julegaven til farmand..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. december 2009

LotteN

Giver i julegave til farmand fra barnet, eller moderen er jo goså en mulighed

Og hvis i gør, hvad er det så, noget i laver selv, med barnet?

jeg tænker lidt lærke(halvandet år) skal lave oget selv - nogen gode forslag??

flash endelig billeder, hvis i har været igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Karo

LotteN skriver:

Giver i julegave til farmand fra barnet, eller moderen er jo goså en mulighed

Og hvis i gør, hvad er det så, noget i laver selv, med barnet?

jeg tænker lidt lærke(halvandet år) skal lave oget selv - nogen gode forslag??

flash endelig billeder, hvis i har været igang

Herhjemme har vi ikke været kreative.

Marcus (16 mdr) giver sin far en Wii i julegave og jeg giver et spil til den. Men har hørt om veninder som laver afstøbninger af barnets fod eller hånd til far i julegave.

Anmeld

3. december 2009

TbCp

Liva skal også give sin far en gave, men det bliver noget købt. Har dog ikke fundet på noget endnu.

Anmeld

3. december 2009

Diana...

Lucas giver os sin far en gave men hvad det ved vi ikke endnu.

Anmeld

3. december 2009

frk andreasen

jasmin gir også sin far en gave. den med afstøbning af fod/ hånd var da en go ide den tror jeg vi nupper..

Anmeld

3. december 2009

Lone Jakobsen

her får far ikke gave fra børnene. det gør til gengæld bedsteforældre. vi har bla. lavet:

et dejligt billede i ramme...som børnene selv har udvalgt blandt en række billeder. små glas med hjemmelavede småkager. pyntet med glasmaling, og låget pyntet med stof og julebånd. et håndklæde de har lavet kartoffeltryk på. et lærrede med hånd, fodaftryk, eller bare et billede de selv har malet. eller det store hit lige nu, som er perleplader

i år har børnene også fået lov selv at lave julekort som er blevet sendt rundt til deres bedsteforældre (eller deres far) og mine drenges farmor har fået en æske med småkager som drengene selv har bagt. hun er ikke så frisk og børnene bliver super stolte.

så for at komme til sagen....så får mine børns far ikke gaver fra dem

Anmeld

3. december 2009

Valle81

Hejsa:0)

Asta og Sebastian skal også købe en gave til far, han øsnker sig grill udstyr, og igår i et katalog så jeg et grill sæt med tang, spatel børste og sådan hvor der stor "Til verdenens bedste far". Total lidt dårlig stil, men synes det var lidt sjovt, når det skulle være fra børnene, og så tror jeg vi vil finde et forklæde og en handske til, så er han klar til at grille:0)

He he:0)

Christina

Anmeld

3. december 2009

LauraLW

Altså nu kan Vilma ikke helt give gaver endnu... sådan rigtigt. Hun gør det dog alligevel, mest fordi jeg har købt lidt for meget til ham (og vi har aftalt et ca budget), så jeg reder den ved at lade hende give den ene. - Så farmand får en pyjamas :-)

Ellers er nogle ideer: En kaffekop hun kan male på (min bror fik en for nogle år siden af sin søn, og den betyder ret meget for ham), Hvis han laver mad så kan man også male på grydelapper, grillhandske eller forklæde.

Laura

Anmeld

3. december 2009

hannetheis

sidste år købte vi gaver til hinanden fra vores søn. i år har vi valgt ikke at lave/ købe til hinanden fra ham, da han laver i vuggestuen til os. vi har selv lavet til bedsteforældre, onkler og mostre fra ham, der har vi lavet dækkeservietter at en tegning og nogle billeder som er blevet lamineret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.