Marcus hus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.983 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Karo

Nede i Marcus vuggestue har de en tradition med at hvert barn har et pap hus med billeder af hans eller hendes familliemedlemmer. Vi fik så til opgave at lave et hus til Marcus og endelig er vi blevet færdige. Martin har lavet selve huset og jeg har stået for at sætte billeder ind. Når man nu skal bruge billeder af så mange mennesker er det klart at nogle af billederne er bedre end andre. Min far skal altid lave sjov på billeder, og derfor var det bedste billede jeg kunne finde af ham, hvor han var iført en lille nytårs hat. Derfor er billedet af ham lidt speciel.

Vi afleverede huset i vuggestuen hvor de har lamineret det og nu hænger det lige så fint på vægen mellem alle de andre huse. Og hvis jeg selv skal sige det, så syndes jeg vi er sluppet nogenlunde fra det
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

mama09

Karo skriver:

Nede i Marcus vuggestue har de en tradition med at hvert barn har et pap hus med billeder af hans eller hendes familliemedlemmer. Vi fik så til opgave at lave et hus til Marcus og endelig er vi blevet færdige. Martin har lavet selve huset og jeg har stået for at sætte billeder ind. Når man nu skal bruge billeder af så mange mennesker er det klart at nogle af billederne er bedre end andre. Min far skal altid lave sjov på billeder, og derfor var det bedste billede jeg kunne finde af ham, hvor han var iført en lille nytårs hat. Derfor er billedet af ham lidt speciel.

Vi afleverede huset i vuggestuen hvor de har lamineret det og nu hænger det lige så fint på vægen mellem alle de andre huse. Og hvis jeg selv skal sige det, så syndes jeg vi er sluppet nogenlunde fra det

Ja det er da godt lavet - sådan i kreative mennesker

Anmeld

2. december 2009

Klumpe-dumpe

Sikke da en sød ide. Og det er super flot hus Marcus har sig.

-Og snart skal I ha´klistret lille Ida derpå

Anmeld

2. december 2009

JustAnotherName

Aj hvor er det godt lavet - Super sødt.

Henne i Bianca's vuggestue har de også alle et lamineret stykke farvet papir med billeder af deres familier. Og børnene bruger dem MEGET, og viser frem og snakker om det.

Vi lavede Bianca's om og tilføjede CELINA på det, da hun var kommet til verden. Og bare på de få måneder, hvor Bianca havde haft de gamle billeder med derhenne, kunne vi se på det, at det var blevet brugt flittigt. Lamineringen var helt rynket

Synes det er en god idé.
Og Jeres er da bare EKSTRA flot, da det er så kreativt, sjovt, og lavet som et hus.

Alletiders   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.