Ser I Sporløs ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. april 2008

Pia.

:'( jeg er helt opløst i gråd... kan slet ikke tåle at se det .... :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Nej jeg skriver eksamenopgave - men jeg tager gerne en tudetur istedet ;)

Anmeld

22. april 2008

MUTT3

Ja... altså jeg følger ikke med i det som sådan, men jeg foretrækker at se det frem for det meste (ikke alt) andet.

Jeg sys det er sjovt at se, spicelt de pogrammer hvor de går KÆMPE omveje bare for at få et pogram ud af det, så sidder jeg her i mit stille sind og nærmest råber af dem, dumme idioter det er bare at ringe der eller der til og/eller skrive en snaøgning der eller der til, og så har i alt havd i skal bruge, hvor svært kan det være??? Der er så ofte jeg har set dem gå og stemme dørklokker hvor det har været død ufornuftigt (ikke at det er ufornuftigt hver gang, men nogle gange) men har gjorde de det ikke sådan ville der simbelthen ikek være et pogram.

Men jeg bliver bestemt også berørt dybt, jeg kan 210% sette mig ind i at man mangler "noget" ubeskriveligt, jeg kan så godt sette mig ind i hvad det vil sige at være delvis rodløs, lige som jeg udemærket ved hvor stort det er at få kontakt, hvor vigtigt det er for personen.

Jeg har selv haft gang i jagten på mine bio-forældre, og lige efter min ene bror, jeg lover jer der bliver berørt af flimmerkassen, det er en milion gang stører IRL flimmerkassen kan gå hjem og vugge.

Anmeld

22. april 2008

H+S Skjolgborg.

Ja da.Jeg set det altid også mere ind engang af den samme.det var godt nok en gen hertil aften men pyt den gang græd jeg også.Gør jeg tit når jeg ser det..
Mangler også selv nået familie...f.eks har jeg aldrig set min kusine fra min farbrors side og min farbror er nu død og har så en datter maj-britt min kusine... ja også min moster anette hved hun bor i jylland i rødkro så hende sidste gang da jeg var 7-8 år..Dog talt i tlf med hende 3 gange fra 2003 til nu...Men ikke set hende og nu er hun slem syg (døden) snøft....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.