Ja... altså jeg følger ikke med i det som sådan, men jeg foretrækker at se det frem for det meste (ikke alt) andet.
Jeg sys det er sjovt at se, spicelt de pogrammer hvor de går KÆMPE omveje bare for at få et pogram ud af det, så sidder jeg her i mit stille sind og nærmest råber af dem, dumme idioter det er bare at ringe der eller der til og/eller skrive en snaøgning der eller der til, og så har i alt havd i skal bruge, hvor svært kan det være??? Der er så ofte jeg har set dem gå og stemme dørklokker hvor det har været død ufornuftigt (ikke at det er ufornuftigt hver gang, men nogle gange) men har gjorde de det ikke sådan ville der simbelthen ikek være et pogram.
Men jeg bliver bestemt også berørt dybt, jeg kan 210% sette mig ind i at man mangler "noget" ubeskriveligt, jeg kan så godt sette mig ind i hvad det vil sige at være delvis rodløs, lige som jeg udemærket ved hvor stort det er at få kontakt, hvor vigtigt det er for personen.
Jeg har selv haft gang i jagten på mine bio-forældre, og lige efter min ene bror, jeg lover jer der bliver berørt af flimmerkassen, det er en milion gang stører IRL flimmerkassen kan gå hjem og vugge.
Anmeld