Julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. december 2009

starsofheaven

hey piger, på fredag skal jeg til julefrokost og aner ik hvad jeg skal tage på nogen der kan hjælpe, jeg arbejeder i hjemmeplejen og det er med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

DK

Jeg har lige købt den fineste Kimono-agtige sorte kjole, med ærmer til albuerne i H&M. Den kostede 249 kr. Den er lidt kort i det/baby doll, så hvis du ikke er til bare ben, vil den også være et hit med leggins under. Den er ikke nedringet, pga. det der lidt kimono-agtige look.

Så skal du bare have fat i en masse armbånd, tynde/tykke/"diamanter", så er du klar og moderne, til ingen penge!!

Anmeld

2. december 2009

starsofheaven

DK skriver:

Jeg har lige købt den fineste Kimono-agtige sorte kjole, med ærmer til albuerne i H&M. Den kostede 249 kr. Den er lidt kort i det/baby doll, så hvis du ikke er til bare ben, vil den også være et hit med leggins under. Den er ikke nedringet, pga. det der lidt kimono-agtige look.

Så skal du bare have fat i en masse armbånd, tynde/tykke/"diamanter", så er du klar og moderne, til ingen penge!!

hvad er en kinimo? eller hvad det hedder? og hvilke sko tager jeg på? det evige problem..

Anmeld

3. december 2009

DK

En kiomon er sådan lidt japansk inspireret. Det er formen på udskæringen og ærmerne.

Men kjolen er sådan... altså.. den er fin.

Du skal naturligvis have stilletter på!!

Anmeld

3. december 2009

Honningblomst

Jeg var til julefrokost i fredags og havde en kort stram rød kjole på uden stropper og dertil høje lange overknee støvler...så fint... men kommer jo an på hvad du er til..tag det på du har det godt i, så bliver aftenen god...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.