jeg er ultimativt alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Milka

føler mig ret alene for tiden ... har noget at gøre med at bøtterne bliver større og større og at alle de ting jeg synes jeg skal nå bare hober sig op. jeg klager ikke, jeg elsker mine piger, kan bare godt føle mig lidt overrumplet nogengange. det er også ved at dæmre for mig, at ingen – INGEN – andre kan gøre det jeg gør: altså mit job. at være mor for de to.

jeg så et syn forleden der bare overmandede mig. mig og bøtterne besøgte lille freja og pernille (skouboe herinde fra) i ølstykke, og da jeg er ved at pakke sammen til hjemturen kommer frejas far hjem fra arbejde. altså, ladies, der kommer en mand ind ad døren som smider alt det han har i hænderne for at være sammen med sin lille datter. det var bare så sødt og hengivent. tror aldrig jeg har set en mand opføre sig sådan – men i min verden er de jo også en art der hører zoologisk have til.

har haft fri i dag og var ude at shoppe rekvisitter til det julekort jeg skal lave til min eks-arbejdsgiver (skal fotografere/designe). det er altså lidt fedt at købe svinedyrt designerjulepynt på andres regning og få lov til at beholde det bagefter 

til sidst: det kan godt være at jeg synes at min mor dukker for sent op på mine fridage, men hun er så forbandet god med mine børn at jeg aldrig brokker mig mere. hun kan bare få dem til at grine så meget! her lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Klumpe-dumpe

Ja Camille jeg kan udmærke følge dig, den snert af misundelse det giver når man ser en FAR lege med SIT barn.

Men samtidig skal du være så stolt af dig selv. For du har helt ret, der findes ski in h........ INGEN og jeg mener INGEN bedre mor for bøtterne end dig. -Og lige netop derfor er du på min liste over seje kvinder!!!

Mht. mormor, så er det skønt at se den glæde der springer ud af fotoen, af både bøtterne og mormor.

Anmeld

2. december 2009

Milka

malucca09 skriver:

Ja Camille jeg kan udmærke følge dig, den snert af misundelse det giver når man ser en FAR lege med SIT barn.

Men samtidig skal du være så stolt af dig selv. For du har helt ret, der findes ski in h........ INGEN og jeg mener INGEN bedre mor for bøtterne end dig. -Og lige netop derfor er du på min liste over seje kvinder!!!

Mht. mormor, så er det skønt at se den glæde der springer ud af fotoen, af både bøtterne og mormor.

tak søde malut-mor 

Anmeld

2. december 2009

Milka

ps – mormor blev bidt i næsen lige efter det sidste billede blev taget . jeg advarede hende!

Anmeld

2. december 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

ps – mormor blev bidt i næsen lige efter det sidste billede blev taget . jeg advarede hende!

Hvor sjovt.... Det sad jeg faktisk og tænkte på, lige da jeg så billedet.... Det der, det er et næse angreb

Anmeld

2. december 2009

mama09

Milka skriver:

føler mig ret alene for tiden ... har noget at gøre med at bøtterne bliver større og større og at alle de ting jeg synes jeg skal nå bare hober sig op. jeg klager ikke, jeg elsker mine piger, kan bare godt føle mig lidt overrumplet nogengange. det er også ved at dæmre for mig, at ingen – INGEN – andre kan gøre det jeg gør: altså mit job. at være mor for de to.

jeg så et syn forleden der bare overmandede mig. mig og bøtterne besøgte lille freja og pernille (skouboe herinde fra) i ølstykke, og da jeg er ved at pakke sammen til hjemturen kommer frejas far hjem fra arbejde. altså, ladies, der kommer en mand ind ad døren som smider alt det han har i hænderne for at være sammen med sin lille datter. det var bare så sødt og hengivent. tror aldrig jeg har set en mand opføre sig sådan – men i min verden er de jo også en art der hører zoologisk have til.

har haft fri i dag og var ude at shoppe rekvisitter til det julekort jeg skal lave til min eks-arbejdsgiver (skal fotografere/designe). det er altså lidt fedt at købe svinedyrt designerjulepynt på andres regning og få lov til at beholde det bagefter 

til sidst: det kan godt være at jeg synes at min mor dukker for sent op på mine fridage, men hun er så forbandet god med mine børn at jeg aldrig brokker mig mere. hun kan bare få dem til at grine så meget! her lidt billeder

Øh ja og total RESPEKT til dig fordi du er MOR med stort M til 2

(kunne slet ikke overskue 2 hehe, slet ikke alene, så giga RESPEKT herfra)

Jaa de hygger da med Mormor - ser hyggeligt ud

Anmeld

2. december 2009

anna-jonas

Jeg kan godt huske den alene-i-verden-følelse, fra da jeg blev alene med Jonas. Det at man ikke deler den vilde begejstring over et udviklingstrin med nogen............Kan specielt huske at Jonas og jeg skulle i teateret og se pippi, da han var godt 3 år. Da vi gik derhen, strømmede det til medforældre og børn.............der gjorde det fysisk ondt på mig, at se de andre børn, der gik og holdt mor i den ene hånd og far i den anden.......... Glemmer aldrig den følelse.

Det er godt at du har din mor, og at hun er rask og rørig, så hun kan aflaste dig med Bøttepasning. Hende kan du også dele glæderne over bøtte-kunstnerne med................for næst efter dig, er det nok hende der elsker dem mest.

Gi' dig selv et skulderklap Camilla...............for du er sgu' så sej.

Knus Mette

Anmeld

2. december 2009

JustAnotherName

Milka skriver:

Av!!  Hehe 

Skønne billeder.

Og selvom man kan føle sig nok så ensom og alene-agtig, så er du det jo bestemt ikke ....tjek lige selv dine billeder

Anmeld

3. december 2009

Jannie Thorup

Åh hvor kan jeg godt forstå dig. Jeg kender ikke selv den følelse, da min lille Olivia har den skønneste far. Men jeg kan forestille mig hvordan det må være.

Men du er, som du selv siger, den bedste mor for dine to skønne bøtter.

Og hvor ser det bare skønt og dejligt ud på de billeder du har lagt ind. Både du og bøtterne er da heldige med sådan en mormor.

hehe og man kan da godt se, at der blir gået efter næsen der på det sidste billede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.