føler mig ret alene for tiden ... har noget at gøre med at bøtterne bliver større og større og at alle de ting jeg synes jeg skal nå bare hober sig op. jeg klager ikke, jeg elsker mine piger, kan bare godt føle mig lidt overrumplet nogengange. det er også ved at dæmre for mig, at ingen – INGEN – andre kan gøre det jeg gør: altså mit job. at være mor for de to.
jeg så et syn forleden der bare overmandede mig. mig og bøtterne besøgte lille freja og pernille (skouboe herinde fra) i ølstykke, og da jeg er ved at pakke sammen til hjemturen kommer frejas far hjem fra arbejde. altså, ladies, der kommer en mand ind ad døren som smider alt det han har i hænderne for at være sammen med sin lille datter. det var bare så sødt og hengivent. tror aldrig jeg har set en mand opføre sig sådan – men i min verden er de jo også en art der hører zoologisk have til.
har haft fri i dag og var ude at shoppe rekvisitter til det julekort jeg skal lave til min eks-arbejdsgiver (skal fotografere/designe). det er altså lidt fedt at købe svinedyrt designerjulepynt på andres regning og få lov til at beholde det bagefter 
til sidst: det kan godt være at jeg synes at min mor dukker for sent op på mine fridage, men hun er så forbandet god med mine børn at jeg aldrig brokker mig mere. hun kan bare få dem til at grine så meget! her lidt billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld