Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ih tillykke
En ekstra julegave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
suanne85 skriver: hvad mon du så gør når din egen begynder at gå
hvad mon du så gør når din egen begynder at gå
Ja det tør jeg slet ikke tænke på.. syntes bare det var så stort at være med til at opleve det første gang og så var der vist en snert af jeg blev lidt ked af det fordi Tue ikke kommer til at opleve sin datters første skridt - men okey indimellem tuder jeg over de mystiske ting (også tegnefilm eller McLouds Daughters, Hvor Claire dør.. buhuuu)
NikitasMoar skriver: Ja det tør jeg slet ikke tænke på.. syntes bare det var så stort at være med til at opleve det første gang og så var der vist en snert af jeg blev lidt ked af det fordi Tue ikke kommer til at opleve sin datters første skridt - men okey indimellem tuder jeg over de mystiske ting (også tegnefilm eller McLouds Daughters, Hvor Claire dør.. buhuuu)
os unfair hun skulle dø
Ja det er rigtigt stort, en af de største de gør når de er små
suanne85 skriver: os unfair hun skulle dø Ja det er rigtigt stort, en af de største de gør når de er små
Er glad for at jeg ikke er den eneste der er en sucker for Mclouds..
Kæmpe tillykke søde, det er en kæmpoe stor oplevelse...
Kan huske første gang Daniella gik (da hun var omkring 1 år, så det er ved at være længe siden hehe) men det var fordi hendes kære far havde taget kinder æg i køleskabet og havde sat sig på gulvet og det viste den unge dame åbenbart godt hvad var så hun susede lige henover gulvet på dine to dejlige ben og far var så overrasket at han ikke holdte ordenligt fast i sin chokolade så Daniella hapset også lige lidt chokolade...og mor her var lige glad stod jo bare og jublet med hænderne i vejret og roste til skyerne..
Endnu engang kæmpe tillykke søde...!
NikitasMoar skriver: Er glad for at jeg ikke er den eneste der er en sucker for Mclouds..
Det er du ikke Syntes bare der er mange nye i den i de nyeste afsnit
WiitrioeN skriver: Kæmpe tillykke søde, det er en kæmpoe stor oplevelse... Kan huske første gang Daniella gik (da hun var omkring 1 år, så det er ved at være længe siden hehe) men det var fordi hendes kære far havde taget kinder æg i køleskabet og havde sat sig på gulvet og det viste den unge dame åbenbart godt hvad var så hun susede lige henover gulvet på dine to dejlige ben og far var så overrasket at han ikke holdte ordenligt fast i sin chokolade så Daniella hapset også lige lidt chokolade...og mor her var lige glad stod jo bare og jublet med hænderne i vejret og roste til skyerne.. Endnu engang kæmpe tillykke søde...!
Mange tak. Det bedste er nok også bare at se hvordan det lyser ud af dem at de er stolte af dem selv
suanne85 skriver: Det er du ikke Syntes bare der er mange nye i den i de nyeste afsnit
Ja, jeg har så ikke tv længere.. hov hvorfor bliver skriften sådan..nå jeg er stoppet med at se det, men sæsonerne har lige/er på tilbud i kvickly til 100 kr.. uhh og så i julemdr.
NikitasMoar skriver: Ja, jeg har så ikke tv længere.. hov hvorfor bliver skriften sådan..nå jeg er stoppet med at se det, men sæsonerne har lige/er på tilbud i kvickly til 100 kr.. uhh og så i julemdr.
Hehe hvad sidder du og laver
Det var da billigt
suanne85 skriver: Weee. Ja han tog jo det første skridt for en lille måneds tid siden og har så ikke rigtig gjort noget siden, før i mandags hvor han gik gennem vores stue, tænkte såå nu begynder han nok at gå hele tiden, men nej. Han gjorde heller ikke noget i går, han er meget forsigtigt så han kravler hellere. Da jeg hentede ham i vuggestuen i dagvar de helt oppe at køre for han havde gået omkring 10 skridt og så havde de alle jublet og så havde hann klappet af sig selv hehe Så da vi kom hjem halv løb han gennem stuen, fik så godt nok overbalance og satte sig ned. Men han kan GÅ weee Er så stolt af ham, har bare været længe under vejs også fordi han er så forsigtig, men nu kommer det. Mors store dreng
Weee. Ja han tog jo det første skridt for en lille måneds tid siden og har så ikke rigtig gjort noget siden, før i mandags hvor han gik gennem vores stue, tænkte såå nu begynder han nok at gå hele tiden, men nej. Han gjorde heller ikke noget i går, han er meget forsigtigt så han kravler hellere. Da jeg hentede ham i vuggestuen i dagvar de helt oppe at køre for han havde gået omkring 10 skridt og så havde de alle jublet og så havde hann klappet af sig selv hehe
Så da vi kom hjem halv løb han gennem stuen, fik så godt nok overbalance og satte sig ned. Men han kan GÅ weee Er så stolt af ham, har bare været længe under vejs også fordi han er så forsigtig, men nu kommer det. Mors store dreng
tillykke man blir så stolt, kan huske jeg optog det på tlf. og sendte det til alle der kunne modtage det jeg var pave stolt..
knus tanja 24+4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128