Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Weee. Ja han tog jo det første skridt for er den en lille måneds tid siden og har så ikke rigtig gjort noget siden, før i mandags hvor han gik gennem vores stue, tænkte såå nu begynder han nok at gå hele tiden, men nej. Han gjorde heller ikke noget i går, han er meget forsigtigt så han kravler hellere. Da jeg hentede ham i vuggestuen i dagvar de helt oppe at køre for han havde gået omkring 10 skridt og så havde de alle jublet og så havde hann klappet af sig selv hehe
Så da vi kom hjem halv løb han gennem stuen, fik så godt nok overbalance og satte sig ned. Men han kan GÅ weee Er så stolt af ham, har bare været længe under vejs også fordi han er så forsigtig, men nu kommer det. Mors store dreng
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja, DYGTIG DRENG..............ham Emil. Tillykke med ham, Sus....
Mange tak
Hvor herligt
ai hvor flot! hvor gammel er bøtten?
Så får du travlt med at komme op af stolen/sofaen fremover *g*
TILLYKKE med lillemandens fremSKRIDT
suanne85 skriver: Weee. Ja han tog jo det første skridt for er den en lille måneds tid siden og har så ikke rigtig gjort noget siden, før i mandags hvor han gik gennem vores stue, tænkte såå nu begynder han nok at gå hele tiden, men nej. Han gjorde heller ikke noget i går, han er meget forsigtigt så han kravler hellere. Da jeg hentede ham i vuggestuen i dagvar de helt oppe at køre for han havde gået omkring 10 skridt og så havde de alle jublet og så havde hann klappet af sig selv hehe Så da vi kom hjem halv løb han gennem stuen, fik så godt nok overbalance og satte sig ned. Men han kan GÅ weee Er så stolt af ham, har bare været længe under vejs også fordi han er så forsigtig, men nu kommer det. Mors store dreng
Jaaaaaah Godt gået Emil-drengen
Kan godt forstå du er ved at revne af stolhed for det er bare stort når ens barn begynder at gå - Jeg glæder mig også helt vildt til Niklas Emil kan gå!
Milka skriver: ai hvor flot! hvor gammel er bøtten?
Han var lige nøjagtig 16 mdr i går
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128