Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er idag på 28ende dagen i min cyklus, som plejer at være mellem 28-30 dage. Så ved jo ikke helt om jeg er gået over tid, ville i teste??? Har svært ved at lade være men vil heller ikke have en negativ test...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis du tester nu, er testen næsten 100% negativ. Der skal være en vis mængde hCG i urinen før det kan måles.
Vent et par dage eller 3 og så brug morgenurin, så er der større chance for en positiv test hvis du er gravid.
Øv Øv skriver: jeg er idag på 28ende dagen i min cyklus, som plejer at være mellem 28-30 dage. Så ved jo ikke helt om jeg er gået over tid, ville i teste??? Har svært ved at lade være men vil heller ikke have en negativ test...
jeg ville ikke ku vente så ja jeg ville helt sikkert teste, den sku gerne være positiv efter første dag mens er udeblevet.
for at den er der...
Tester i morgen hvis mens ikke er kommet, for så er jeg jo gået over tid....
Teste her til morgen, og har fået mig en dejlig positiv test, den er lidt svag, men den er der, og håber bare den bliver der :-)
stort tillykke her fra
Øv Øv skriver: Teste her til morgen, og har fået mig en dejlig positiv test, den er lidt svag, men den er der, og håber bare den bliver der :-)
WOW ! Tillykke! Du er godt nok en heldig kartoffel!!
årrh tillykke:dSikke en dejlig nyhed
Også stort tillykke herfra
ej, hvor fedt, stort tilltkke herfra...
knus karina 30+4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128