Er så stolt en mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. december 2009

SaNiNa

Nicklas har fået sin første tand, men må være brudt rigtig frem i løbet af dage

så nu har vi fundet grunden til han har sovet dårligt og været ked af det + ikke ville spise

så stolt så stolt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Ayasmor

Tillykke med hans første tand.. Det er altså virkelig stort når det sker. Kan lige så tydeligt huske den stolthed du nævner...

Knus Sara

Anmeld

2. december 2009

Mathilde

Sanne og Nicklas skriver:

så nu har vi fundet grunden til han har sovet dårligt og været ked af det + ikke ville spise

så stolt så stolt

Eiii søde, stort tillykke ja så er der da ikke noget at sige til, at han er lidt utilfreds...

Store dreng...kan godt forstå at du er stolt

Anmeld

2. december 2009

Ann-

Tillykke

kan godt forstå du er stolt..

Anmeld

2. december 2009

Mormilla

Stort tillykke med den første tand

Anmeld

2. december 2009

Lone Jakobsen

så stolt så stolt

nej hvor skønt. hvor gammel er det han er?

Rasmus fik 2 på en gang....så oveni en slem hoste...kostede det os 3 søvnløse nætter

Anmeld

2. december 2009

SaNiNa

Tusind tak ja det er sådan en dejlig og ubeskrivelig følese. føler bare t han er blevet så stor nu.

Anmeld

2. december 2009

SaNiNa

nutche skriver:

nej hvor skønt. hvor gammel er det han er?

Rasmus fik 2 på en gang....så oveni en slem hoste...kostede det os 3 søvnløse nætter

Han har haft nogle lidt trælse nætter i 1½ uge nu men vi kan osse se der er en tand mere på vej så håber den snart er oppe så han kan få lidt mere ro. i dag stod han op kl 5 og har kun sovet 1 time hele dagen. men hun sover han heldigvis og har gjort det i 40 min nu.

Nicklas bliver 6 måneder d. 13

Anmeld

2. december 2009

Lone Jakobsen

Han har haft nogle lidt trælse nætter i 1½ uge nu men vi kan osse se der er en tand mere på vej så håber den snart er oppe så han kan få lidt mere ro. i dag stod han op kl 5 og har kun sovet 1 time hele dagen. men hun sover han heldigvis og har gjort det i 40 min nu.

Nicklas bliver 6 måneder d. 13

Rasmus har også nogle urolige dage lige for tiden....så vi spekulere lidt på om der er endnu en tand på vej.... men han bliver først 5 mdr imorgen. så jeg håber da at tand nr. 3 lader vente lidt på sig jeg ammer nemlig stadig en del.

Anmeld

2. december 2009

Nybagt mor

Tillykke med tanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.