Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

eirene

Jeg spiste mandler i lange baner. De hjalp og har også hørt fra andre at de hjalp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

CamillaSoefelt

Kung fu is virker altså osse ret godt..

Anmeld

3. december 2009

kiroo

lidt mad hele tiden, et kan bare være en lille håndfuld cornflacks..

min kvalme var så slem at jeg kastede op hele tiden, så meget at jeg blev indlagt.. prostafen og b-12 vitamin hjælper dem fik jeg på glostrup hospital..

Anmeld

16. december 2009

NoName

Ja, så er jeg sygemeldt hele denne uge...

En anbefaling fra jordmordcentret hvor jeg var inde og få akupuntur... Jeg har hele tiden været klar over at jeg nok skulle få kvalme... men ikke så meget at jeg ikke kan passe mit arbejde, synes ingen appetit jeg har, får spist lidt youghurt, noge kiks og mandariner... kan ikke rigtig få andet ned, så det er stort set hvad jeg har levet af hele ugen... føler mig svag og afkræftet... Glæder mig til at komme til lægen imorgen til 1. lægebesøg... Men kan ikke lige se mig ud af hvordan jeg skal komme ud af sengen og være det kl 8.30... OMG... SÅ TA DIG DOG SAMMEN... men det er sQ ikke nemt når man vågner kl 4.30 med kvalme og må ud og tale i den store hvide telefon så snart man får sig sat op i sengen...

NoName - savner opmuntring

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MoarJ skriver:

Jeg prøvede dem, og havde ikke effekt på mig... Øv øv...

heller ikke på mig..

Anmeld

16. december 2009

Sisley

Havde "kun" kvalme de første 13-14 uger - lucky me, kan jeg godt læse!

Jeg spiste (det kostede ca. 10 kg på sidebenene, men var det hele værd når det tog utilpasheden) og sov det væk!

Prøv ingefærpiller som kan købes fx i Matas eller køb en hel ingefær i supermarkedet, skær en 7-10 tynde skiver og hæld kogende vand over. Bare lad skiverne ligge i mens du drikker theen. Du kan evt. tilsætte en citroen-skive - det synes jeg smager rigtig lækkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.